Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Գործողություններ օբյեկտների հետ (պատճենում) Աշակերտը սովորում է օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարանում պատճենելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը
2. Գործողություններ օբյեկտների հետ (տեղափոխում) Աշակերտը սովորում է օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարան տեղափոխելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը
3. Գործողություններ օբյեկտների հետ (անվանափոխում) Աշակերտը սովորում է օբյեկտն անվանափոխելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը
4. Նոր ֆայլադարանի ստեղծումը և օբյեկտի հեռացումը Աշակերտը սովորում է նոր ֆայլադարան ստեղծելու, ինչպես նաև օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբը ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Պնդումներ ֆայլային օբյեկտների վերաբերյալ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգվում է օբյեկտների հետ կատարվող գործողությունների իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի տվյալ պնդումը ճիշտ է, թե սխալ: Պնդումները վերաբերվում են ֆայլային օբյեկտերի հետ կատարվող գործողություններին՝ պատճենում, տեղափոխում, անվանափոխում, հեռացում
2. Օբյեկտների համախմբի պատճենումը 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 1Մ. Ստուգվում է օբյեկտի կամ օբյեկտների համախմբի պատճենման քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է ընտրի, թե ո՞ր բառն է բաց թողնված նախադասության մեջ
3. Ո՞ր ֆայլադարանները կջնջվեն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Ստուգվում է ֆայլային օբյեկտները ջնջելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը տվյալ իրավիճակում պետք է կողմնորոշվի և նշի, թե ո՞ր ֆայլադարանները կջնջվեն Delete հրամանն ընտրելու դեպքում
4. Ո՞ր մենյուն է պատկերված նկարում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգվում է Computer պատուհանի Organize կոճակով բացված մենյուի իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի, թե նկարում ո՞ր մենյուն է պատկերված, և այդ մենյուի ո՞ր հրամանն ինչի՞ համար է նախատեսված
5. Computer պատուհանի Organize մենյուն: Իրավիճակներ 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Ստուգվում է Computer պատուհանի Organize կոճակով բացված մենյուի իմացությունը: Ինչպես նաև աշակերտը պետք է տվյալ իրավիճակում կողմնորոշվի, թե ո՞ր օբյեկտների հետ տեղի կունենա գործողությունը
6. Ֆայլային օբյեկտների՝ այլ ֆայլադարանում պատճենումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Ստուգվում է ֆայլային օբյեկտների այլ ֆայլադարանում պատճենելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է թվարկված բառերից ընտրի ճիշտ բառը, և լրացնի նախադասությունը:
7. Պնդումներ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Ստուգվում է օբյելկների հետ կատարվող գործողությունների իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի տվյալ պնդումը ճիշտ է, թե սխալ: Պնդումները վերաբերվում են ֆայլային օբյեկտերի հետ կատարվող գործողություններին՝ պատճենում, տեղափոխում, անվանափոխում, հեռացում
8. Որո՞նք են բաց թողնված բառերը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Ստուգվում է օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարան տեղափոխելու քայլերի իմացությունը
9. Նոր ֆայլադարանի ստեղծումը, անվանափոխումը և ջնջելը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգվում է ֆայլադարան ստեղծելու, անվանափոխելու և ջնջելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է լրացնի նախադասություններում բաց թողնված բառերը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք թեմայի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 6Մ. Օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարանում պատճենելու կամ տեղափոխելու, օբյեկտն անվանափոխելու, նոր ֆայլադարան ստեղծելու, ինչպես նաև օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբը ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 12Մ. Օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարանում պատճենելու կամ տեղափոխելու, օբյեկտն անվանափոխելու, նոր ֆայլադարան ստեղծելու, ինչպես նաև օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբը ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը
2. Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 17Մ. Օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբն այլ ֆայլադարանում պատճենելու կամ տեղափոխելու, օբյեկտն անվանափոխելու, նոր ֆայլադարան ստեղծելու, ինչպես նաև օբյեկտը կամ օբյեկտների խումբը ջնջելու համար նախատեսված քայլերի հաջորդականությունը