Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Ինֆորմացիայի կրիչների թվային բնութագրերը | Ներկայացվում է ինֆորմացիայի պահպանման համար նախատեսված օպերատիվ և արտաքին հիշող սարքեր։ Արտաքին հիշող սարքերի տեսակներն ու դրանց թվաին բնութագրերը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Կոշտ սկավառակ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա համակարգչի արտաքին հիշող սարքերը և դրանց անվանումները: Առաջադրանքում թվարկված պատասխաններից պետք է ընտրի միակ ճիշտ պատասխանը |
2. | Պնդումներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Ներկայացվում են պնդումներ ինֆորմացիայի պահպանման հիշող սարքերի վերաբերյալ, և աշակերտը պետք է նշի, դրանք ճիշտ են, թե՞ սխալ |
3. | Ի՞նչ է պատկերված նկարում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Նկարում պատկերված է որևէ հիշասարք: Աշակերտը պետք է նշի, թե ի՞նչ սարք է պատկերված |
4. | Արտաքին հիշող սարքեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա համակարգչի արտաքին հիշող սարքերը և դրանց անվանումները: Առաջադրանքում թվարկված պատասխաններից պետք է ընտրի ճիշտ պատասխանները, որոնք կարող են լինել մի քանիսը |
5. | Ո՞րն է բաց թողնված բառը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում են արտաքին հիշող սարքերի իմացությունը: Նկարգրվում են արտաքին հիշող սարքերը, և նախադասության մեջ բաց է թողնված բառ: Աշակերտը պետք է ընտրի բաց թողնված բառը |
6. | Քանի՞ գիրք կարելի է պահպանել | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ներկայացվում են գրքի զբաղեցրած հիշողության ծավալն ու կոշտ սկավառակի տարողունակությունը: Աշակերտը պետք է նշի, թե քանի՞ այդպիսի գիրք կտեղավորվի այդ սկավառակում |
7. | Հիշողության ի՞նչ ծավալ է զբաղեցնում գրքի մեկ էջը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Լազերային սկավառակի վրա տեղադրված են միևնույն ծավալի գրքեր: Ներկայացվում է սկավառակի հիշողության ծավալը և գրքերի քանակը: Աշակերտը պետք է որոշի գրքի յուրաքանչյուր էջի զբաղեցրած ծավալը |
8. | Հիշասարքի ո՞ր մասն է ազատ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ներկայացվում է ֆլեշ հիշող սարքն՝ իր հիշողության ծավալով, որի մեջ կան ֆիլմ, նկարներ և փաստաթղթեր: Աշակերտը պետք է հաշվի, թե որքա՞ն ազատ տեղ կա սարքի վրա |
9. | Կոշտ սկավառակի տարողունակությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է հաշվարկի, թե տվյալ պարամետրերով քանի՞ դասագիրք կտեղավորվի համակարգչի կոշտ սկավառակում |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | Ինֆորմացիայի պահպանման համար նախատեսված օպերատիվ և արտաքին հիշող սարքեր։ Արտաքին հիշող սարքերի տեսակներն ու դրանց թվաին բնութագրերը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 18Մ. | Ինֆորմացիայի պահպանման համար նախատեսված օպերատիվ և արտաքին հիշող սարքեր։ Արտաքին հիշող սարքերի տեսակներն ու դրանց թվաին բնութագրերը |
2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | Ինֆորմացիայի պահպանման համար նախատեսված օպերատիվ և արտաքին հիշող սարքեր։ Արտաքին հիշող սարքերի տեսակներն ու դրանց թվաին բնութագրերը |