Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ինֆորմացիայի քանակի չափման միավորները տեխնիկայում Ներկայացվում է, որ համակարգչում առկա ինֆորմացիան ենթարկվում է թվային կոդավորման։ Սահմանվում է ինֆորմացիայի ծավալը չափելու փոգրագույն միավորը, ինպես նաև ծավալուն ինֆորմացիայի քանակը չափելու նպատակով ավելի խոշոր միավորներ

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Մի չափման միավորից անցումը մյուսին (բիթ և բայթ) 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա բայթը արտահայտել բիթերով և հակառակը
2. Մի չափման միավորից անցումը մյուսին (բայթ և Կբայթ) 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա բայթը արտահայտել Կբայթերով և հակառակը
3. Պնդումը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է նշի ասույթի ճշմարտացիության տեսակը: Պնդումները վերաբերվում են ինֆորմացիայի կոդավորմանն ու չափման միավորներին
4. Ինֆորմացիայի կոդավորում: Սահմանումներ 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Ստուգվում է թեմայի սահմանումների իմացությունը: Աշակերտը պետք է լրացնի սահմանումներում և պնդումներում բաց թողնված բառերը
5. Ո՞ր պնդումներն են ճիշտ 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Աշակերտին ներկայացվում են պնդումների փունջ, և նա պետք է նշի, թե թվարկված պնդումներից որո՞նք են ճիշտ
6. Մի չափման միավորից անցումը մյուսին (բիթ, բայթ և Կբայթ) 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա բայթը և Կբայթը արտահայտել բիթերով և հակառակը
7. Ինֆորմացիայի ծավալի չափման միավորները 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Աշակերտը պետք է իմանա բայթի սահմանումը, Կբայթի, Մբայթի, Գբայթի, Տբայթի և Պբայթի այտահայտումը մեկը մյուսով
8. Տեքստի կոդավորում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Օգտվելով տրված աղյուսակից, ուր նշված են հայկական տառերի երկուական կոդերը, աշակերտը պետք է կոդավորի տվյալ հայալեզու բառը
9. Ինֆորմացիան քանի՞ բայթ է զբաղեցնում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է նշի, թե գրված նախադասությունը քանի՞ բայթ կզբաղեցնի, և դա արտահայտի բիթերով
10. Դասագիրքը հիշողության ի՞նչ ծավալ կզբաղեցնի 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Ներկայացվում է դասագրքի էջերի քանակը, մեկ էջում ներառնված տողերի քանակը, և յուրաքանչյուր տողի պայմանանշանների քանակը: Աշակերտը պետք է գրի, թե տվյալ գիրքը հիշողության ի՞նչ ծավալ կզբաղեցնի
11. Պատկերի կոդավորումը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5.7Մ. Սև սպիտակ պատկերի կոդավորումը: Ներկայացվում է պատկերը, և աշակերտը պետք է կոդավորի այդ պատկերի նշված տողը և սյունը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք թեմայի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 12Մ. Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի թվային կոդավորումը՝ երկուական համակարգ։ Ինֆորմացիայի ծավալը չափելու փոգրագույն միավորը, ծավալուն ինֆորմացիայի քանակը չափելու նպատակով ավելի խոշոր միավորներ: Ստուգվում է անցումը մի չափման միավորից մյուսին

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 22Մ. Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի թվային կոդավորումը՝ երկուական համակարգ։ Ինֆորմացիայի ծավալը չափելու փոգրագույն միավորը, ծավալուն ինֆորմացիայի քանակը չափելու նպատակով ավելի խոշոր միավորներ: Ստուգվում է անցումը մի չափման միավորից մյուսին
2. Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 21.7Մ. Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի թվային կոդավորումը՝ երկուական համակարգ։ Ինֆորմացիայի ծավալը չափելու փոգրագույն միավորը, ծավալուն ինֆորմացիայի քանակը չափելու նպատակով ավելի խոշոր միավորներ: Ստուգվում է անցումը մի չափման միավորից մյուսին