Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ընդհանուր և մասնավոր անուններ Ընդհանուր և մասնավոր անուններ

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ճի՞շտ է, որ... 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Սովորողները որոշում են, թե ճի՞շտ է գրված տրված մասնավոր անունների ընդհանրացնող անունը, թե՞ ոչ:
2. Ո՞ր բառը պետք է տեղադրել 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ մասնավոր և ընդհանրացնող անունների վերաբերյալ ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը: Սովորողները որոշում են, թե որ բառով պետք է լրացնել տրված բառերի շարքը և նշում համապատասխան բառը:
3. Ո՞րն է ավելորդը 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Այս առաջադրանքը կատարելու համար անհրաժեշտ է պատկերներից առանձնացնել այն մեկը, որը չի «մերվում» մնացածներին, որոնք իրար հետ կապված են որևէ ընդհանուր իմաստային հատկանիշով:
4. Գտի՛ր մասնավոր անունները 3 տեսակ - վերլուծական միջին 2Մ. Սովորողները նշում են այն շարքը, որի բառերը տրված ընդհանրացնող անվան մասնավոր անուններն են:
5. Նշի՛ր ընդհանրացնող անունը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Տրված են մասնավոր անունները, սովորողները պետք է որոշեն և նշեն դրանց ընդհանրացնող անունը:
6. Անվանի՛ր խմբերին 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ բառերի իմաստները ընկալելու և դրանք խոսքում ճիշտ օգտագործելու կարողությունների զարգացմանը:
7. Նշի՛ր մասնավոր և ընդհանուր անունները 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ մասնավոր և ընդհանրացնող անունների վերաբերյալ ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը:
8. Ընտրի՛ր ընդհանուր անունը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Սովորողները որոշում են մասնավոր անունների ընդհանրացնող անունը և գրում համապատասխան սյունակում:
9. Տեղադրի՛ր աղյուսակում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Սովորողներն ընտրում են տրված ընդհանրացնող անունների մասնավոր անունները և գրում համապատասխան սյունակներում: