Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Կարդացածի ընկալում Կարդացածի ընկալում

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Լրացրո՛ւ աղյուսակը 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը:
2. Ճի՞շտ է, որ... 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը:
3. Ո՞ր տեքստի նկարազարդումն է 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 3Մ. Առաջադրանքի միջոցով սովորողները կկարողանան ճշտել տեքստի սեփական ընկալումը՝ համադրելով այն տրված նկարազարդումներին: Ապա ընտրեն այն նկարազարդումը, որը համապատասխանում է տեքստի բովանդակությանը:
4. Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 6Մ. Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը:
5. Պատասխանի՛ր հարցերին 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 6Մ. Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը:
6. Ո՞րը պետք է տեղադրել տեքստում 3 տեսակ - վերլուծական միջին 5Մ. Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն ընկալում են տեքստի բովանդակությունը, այլև գաղափար են կազմում տեքստի կառուցվածքի վերաբերյալ: Տրված են տեքստի սկիզբն ու վերջը, սովորողները պետք է որոշեն ընթացքը:
7. Ի՞նչ հաջորդականությամբ է դասավորված նախադասությունները Ստեղծագործական բարդ 8Մ. Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը, հետևեն շարադրանքի ընթացքին և որոշեն դեպքերի ու դրանց շարադրանքի հաջորդականությունը:
8. Ո՞րն է տեքստի շարունակությունը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 7Մ. Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն ընկալում են տեքստի բովանդակությունը, այլև գաղափար են կազմում տեքստի կառուցվածքի վերաբերյալ: Տրված են տեքստի սկիզբը, սովորողները պետք է որոշեն ավարտը:
9. Գրի՛ր շարունակությունը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 8Մ. Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: