Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Բաղաձայնների ուղղագրությունը Սովորողները ընդհանուր պատկերացում կկազմեն բաղաձայնների ուղղագրության վերաբերյալ

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ո՞ր տառով է սկսվում և վերջանում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները կկրկնեն բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները
2. Նշի՛ր համապատասխան բառերը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կամրապնդեն բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը
3. Ո՞րն է սխալ գրված 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները պետք է նշեն այն բառը, որը սխալ է գրված
4. Որ տառը կտեղադրես 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Առաջադրանքը նպաստում է բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները
5. Նշի՛ր համապատասխան տառը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Սովորողները կկրկնեն բաղաձայնների ուղղագրության վերաբերյալ իրենց ունեցած գիտելիքները
6. Որ բառում պետք է գրել 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 1Մ. Սովորողները պետք է նշեն այն բառը, որի բաց թողած տեղում գրվում է տրված տառը
7. Նշի՛ր նախադասությունը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Տրված են երեք նախադասություն, որից մեկում թույլ է տրված ուղղագրական սխալ: Սովորողները պետք է նշեն այն նախադասությունը, որի մեջ կա ուղղագրական սխալ
8. Արտագրի՛ր՝ գրելով ճիշտը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Սովորողները պետք է գտնեն սխալ գրված բառը և արտագրեն այն
9. Գրի՛ր բաց թողած տառերը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը
10. Լրացրո՛ւ բաց թողած տառը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողնրի բաղաձայնների ուղղագրրւթյան մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները
11. Նշի՛ր նույն ուղղագրությանը պատկանող բառերը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Սովորողները կամրապնդեն բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները
12. Քանի բառ կա 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Սովորղները պետք է հաշվեն, թե բառաշարքում քանի բառ կա, որ պատկանում է այս կամ այն ուղղագրությանը
13. Քանի՞ բառ է սխալ գրել 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կամրապնդեն բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները
14. Քանի՞ սխալ է կատարել Քաջ Նազարը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 7Մ. Սովորողները պետք է ուշադիր ընթերցեն նախադասությունը և որոշեն, թե որ բառերն է սխալ գրել Քաջ Նազարը: Ապա նրանք պետք է գրեն սխալ գրած բառերի քանակին համապատասխան թիվը և նախադասության ճիշտ տարբերակը
15. Բուի կոնֆետները 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Սովորողները պետք ընտրեն համապատասխան անունը կրող կոնֆետը և գրեն այդ անունը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք «Բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից 00:40:00 միջին 25Մ. Ընդգրկված առաջադրանքների միջոցով սովորողները կկրկնեն և կամրապնդեն բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք «Ձայնավորների ուղղագրությունը» թեմայից 00:45:00 միջին 18Մ. Աշխատանքում ընդգրկված վարժությունները նպաստում են սովորողների՝ բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքների արդյունավետ յուրացմանը
2. Ստուգողական աշխատանք «Բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից 00:40:00 միջին 32Մ. Աշխատանքում ընդգրկված առաջադրանքների միջոցով ստուգվում է սովորողների՝ բաղաձայնների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները