Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ձայնավորների ուղղագրությունը բառասկզբում: Եվ-ի ուղղագրությունը Սովորղները կծանոթանան և-ի ուղղագրությանը և ձայնավորների ուղղագրությանը բառասկզբում

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Նշի՛ր համապատասխան պատկերը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները պետք է նշեն այն պատկերը, որի անվան գրության մեջ կա 2 հնչյունի նշան հանդիսացող տառ
2. Որ բառերն են պատկանում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները նշում են այն բառերը, որոնք պատկանում են տրված բառի ուղղագրությանը
3. Որ բառի սկզբում է գրվում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Սովորողները պետք է որոշեն և նշեն այն բառը, որի սկզբում գրվում է տրված տառը
4. Որ բառն է սխալ գրված 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները պետք է նշեն սխալ գրված բառը
5. Որ տառը պետք է տեղադրել 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքների զարգացմանը
6. Որն է «ավելորդը» 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Սովորողները կկրկնեն ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները
7. Ոզնիներն ու խնձորները 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Սովորողները պետք է նշան այն թվանշանը, որը կրող ոզնին տանում է պահանջվող խնձորը
8. Նշի՛ր համապատսխան շարքը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Սովորողները պետք է նշեն այն բառաշարքը, որի բոլոր բառերում բաց է թողած նույն տառը
9. Գրի՛ր պատկերի անունը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Սովորողները պետք է գրեն պատկերի անունը՝ զարգացնելով ձայնավորների, և-ի ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները
10. Գրի՛ր երկու տառ 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Սովորողները պետք է դատարկ սյունակներում գրեն երկու տառ այնպես, որ ստացվեն բառեր
11. Գրի՛ր պահանջվող բառը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Սովորողները պետք է ընթերցեն քառատողը, ապա գտնեն այն բառը, որում 2 հնչյունի նշան հանդիսացող տառ կա և գրեն այն
12. Գրի՛ր պատկերի անունը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Սովորողները կկրկնեն բառասկզբում ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները
13. Արտագրի՛ր՝ ուղղելով սխալը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Սովորողները պետք է արտագրեն նախադասությունը՝ ուղղելով սխալը
14. Որ բառը պետք է տեղադրել 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները
15. Տեղադրի՛ր և գրի՛ր 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք «Ձայնավորների ուղղագրությունը» թեմայից 00:30:00 միջին 17Մ. Առաջադրանքների միջոցով սովորողները կկրկնեն և կամրապնդեն ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք «Ձայնավորների ուղղագրությունը» թեմայից 00:50:00 միջին 23Մ. Աշխատանքում ընդգրկված առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքների արդյունավետ յուրացմանը
2. Ստուգողական աշխատանք «Ձայնավորների ուղղագրությունը» թեմայից 00:40:00 միջին 22Մ. Աշխատանքում ընդգրկված առաջադրանքների միջոցով ստուգվում են սովորողների՝ ձայնավորների ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները