Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ջրածին. Ջրածինը բնության մեջ Կարողանալ բնութագրել ջրածինը որպես քիմիական տարր և պարզ նյութ: Իմանալ ջրածնի տարածվածության մասին բնության մեջ
2. Ջրածնի ֆիզիկական և քիմիական հատկությունները Սովորել ջրածնի ֆիզիկական և քիմիական հատկությունները
3. Ջրածնի ստացումը Իմանալ ջրածնի ստացման եղանակները

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ջրածին տարրի վերաբերյալ պնդման ճշմարտացիության հաստատումը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրածին տարրի վերաբերյալ: Կարողանալ տարբերել պարզ նյութ և քիմիական տարր հասկացությունները
2. Միացության բանաձևի ընտրությունն՝ ըստ ջրածնի օքսիդացման աստիճանի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ որոշել միացություններում ջրածնի օքսիդացման աստիճանը և ընտրել այն միացությունը, որտեղ ջրածինը ցուցաբերում է բացասական օքսիդացման աստիճան
3. Նյութի ընտրություն, որի հետ փոխազդելիս ջրածինը ցուցաբերում է օքսիդացնող հատկություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրածնի օքսիդիչ և վերականգնիչ հատկությունների վերաբերյալ
4. Ջրածնի տրված զանգվածով նմուշի նյութաքանակի ծավալի որոշում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Կարողանալ հաշվել ջրածնի նյութաքանակը և ծավալը՝ ըստ տրված զանգվածի
5. Ջրածնի հիդրիդի բանաձևի կազմում և զանգվածի որոշումը՝ ըստ նյութերի բանաձևերի 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրածին տարրի ատոմի հատկությունների վերաբերյալ; Սովորողը պետք է կարողանա կազմեկ ջրածնի և մետաղների միացությունների բանաձևերը, հաշվել ջրածնի ատոմի զանգվածը տարբեր նյութերում՝ ըստ իրենց բանաձևերի
6. Ջրածնի ստացման ռեակցիայի հավասարման կազմումը և ծավալի որոշումը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրածնի ստացման վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա կազմել ռեակցիայի հավասարումը և ըստ հավասարման լուծել խնդիր
7. Գազային խառնուրդի հարաբերական խտության որոշումը՝ ըստ ջրածնի 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 3Մ. Կարողանալ որոշել տարբեր գազերից կազմված խառնուրդի հարաբերական խտությունը ըստ ջրածնի
8. Մետաղի օքսիդի հետ փոխազդած ջրածնի ծավալի և օքսիդից վերականգնված մետաղի զանգվածի որոշումը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրածնի քիմիական հատկությունների (բարդ նյութերի հետ փոխազդեցության) վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա գրել ջրածնի և մետաղների օքսիդների փոխազդեցության ռեակցիայի հավասարումը և կատարել համապատասխան հաշվարկներ
9. Ջրածնի ծավալի որոշումը՝ ըստ խառնուրդի սկզբնական և չփոխազդած ջրածնի հայտնի ծավալների 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Իմանալ, որ ջրածնի և թթվածնի խառնուրդի պայթեցումից առաջանում է ջուր: Կարողանալ կազմել ռեակցիայի հավասարումը, կատարել հաշվարկ՝ ըստ ռեակցիայի հավասարման, հաշվի առնելով, որ փոխազդող նյութերը գազեր են և քիմիակն ռեակցիայի քանակաչափական գործակիցները նաև ցույց են տալիս գազերի ծավալային հարաբերությունները

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք ջրածնի վերաբերյալ 00:05:00 հեշտ 4Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրածին տարրի և պարզ նյութի վերաբերյա: Սովորողը պետք է կարողանա տարբերել պարզ նյութը և քիմիական տարր հասկացությունները, հաշվել ջրածնի նյութաքանակը և ծավալը՝ ըստ տրված զանգվածի

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք ջրածնի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրածին տարրի ատոմի հատկությունների վերաբերյալ; Սովորողը պետք է կարողանա կազմել ջրածնի և մետաղների միացությունների բանաձևերը, հաշվել ջրածնի ատոմի զանգվածը տարբեր նյութերում՝ ըստ իրենց բանաձևերի, որոշել միացություններում ջրածնի օքսիդացման աստիճանը և ընտրել այն միացությունը, որտեղ ջրածինը ցուցաբերում է բացասական օքսիդացման աստիճան
2. Ստուգողական աշխատանք ջրածնի վերաբերյալ 00:25:00 միջին 6Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները ջրածնի քիմիական հատկությունների (բարդ նյութերի հետ փոխազդեցության) վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա գրել ջրածնի և մետաղների օքսիդների փոխազդեցության ռեակցիայի հավասարումը և կատարել համապատասխան հաշվարկներ,լուծել հաշվարկային խնդիր՝ մի ռեակցիայի տվյալների հիման վրա որոշել մեկ այլ ռեակցիայի ժամանակ առաջացած նյութի զանգվածը