Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. «Առարկաների յուրացում»: Սկիզբը և հաշվետվությունը Այս տեսությունից ուսուցիչն իմանում է, թե ինչպես ԻմԴպրոց կայքում ավտոմատացնել հաշվետվողականությունը և «Առարկաներ» բաժնում տեսնել սովորողների՝ ԻմԴպրոց կայքի կողմից ստուգված աշխատանքների արդյունքները։ Ուսուցիչը ծանոթանում է«Առարկայի յուրացում» հաշվետվությանը
2. «Թեմայի յուրացում» հաշվետվությունը Այս տեսությունից ուսուցիչն իմանում է, թե ինչպես ԻմԴպրոց կայքում ավտոմատացնել ընտրված դասարանի ընտրած թեմայի վերաբերյալ հաշվետվողականությունը։ «Առարկաներ» բաժնում աշակերտների կատարած առաջադրանքների արդյունքները գնահատվում են ԻմԴպրոց համակարգի կողմից
3. «Աշակերտների արդյունքները» հաշվետվությունը Այս տեսությունից ուսուցիչն իմանում է՝ ինչպես ավտոմատացնել հաշվետվողականությունը ԻմԴպրոց կայքում՝ ընտրված աշակերտի համար՝ ըստ թեմայի: Դիտել «Առարկաներ» բաժնի յուրաքանչյուր առաջադրանքի և թեմայի մանրամասն հաշվետվությունը։ Աշակերտների արդյունքները կստուգվեն ԻմԴպրոց համակարգի կողմից
4. Ինչպե՞ս է հաշվարկվում առաջարկվող գնահատականն ԻմԴպրոց կայքում Ինչպե՞ս մշակել գիտելիքների գնահատման համակարգ՝ ելնելով ԻմԴպրոց կայքի հաշվետվություններից

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ինչպե՞ս ԻմԴպրոց կայքում դիտել աշակերտների արդյունքները 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Ստուգվում է՝ ընկալվե՞լ է արդյոք, թե ինչ պետք է անել ԻմԴպրոց կայքում աշակերտների արդյունքները դիտելու համար։ Անհրաժեշտ է կարողանալ կայքի ընտրացանկում գտնել «Աշակերտների արդյունքները» բաժինը
2. «Աշակերտների արդյունքները» բաժնի հնարավորությունները 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. «Աշակերտների արդյունքները» բաժնի հնարավորությունները․: Ինչպիսի՞ ինքնեկ հաշվետվություններ են հասանելի ուսուցչին այս բաժնում
3. ԻմԴպրոց կայքում աշակերտների գործունեության ինքնեկ վերլուծություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ստուգվում է «Աշակերտների արդյունքները» բաժնի հնարավորությունների իմացությունը․ ԻմԴպրոց կայքում ինքնեկ աշխատակարգում ինչպիսի՞ գործունեության վերլուծությունն է ուսուցչին հասանելի
4. ԻմԴպրոց կայքի հաշվետվությունները և վերլուծությունները․ «Ճիշտ է»/«Սխալ է» 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Ստուգվում է, թե ուսուցիչն ինչպես է կողմնորոշվում «Աշակերտների արդյունքները» բաժնի հաշվետվություններում։ Բերված վարժությունների համար անհրաժեշտ է ընտրել «Ճիշտ է»/«Սխալ է»
5. Առարկայի յուրացման հաշվետվություն 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Տվյալ առաջադրանքը կօգնի առավել լավ կողմնորոշվել «Առարկայի յուրացում» հաշվետվությունում։ Անհրաժեշտ է հաշվարկել ընտրված դասարանի առարկայի թեմաները և ենթաթեմաները և առարկայի յուրացման համար անհրաժեշտ թեմաների և ենթաթեմաների բավարար քանակը
6. Թեմայի յուրացման հաշվետվությունը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Տվյալ առաջադրանքը կօգնի ավելի լավ կողմնորոշվել «Թեմայի յուրացում» հաշվետվությունում
7. Առաջադրանքի վիճակագրություն 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Տվյալ առաջադրանքը կօգնի ավելի լավ կողմնորոշվել «Առարկաներ» բաժնում և «Աշակերտների արդյունքները» հաշվետվությունում։ Ստուգվում է, թե ինչպես է հաշվարկվում աշակերտի լավագույն արդյունքը՝ տվյալ առաջադրանքի համար նախատեսված միավորից
8. «Թեմայի յուրացում» հաշվետվության պահպանումը Ստեղծագործական բարդ 0Մ. Այս առաջադրանքի կատարման համար անհրաժեշտ է կիրառել ԻմԴպրոց կայքի ինտերակտիվ վարժանքները, տպել կամ պահպանել թեմայի յուրացման հաշվետվությունը և պատասխանել հարցերին, որից հետո անհրաժեշտ է ամրագրել դասարանի հաջողությունները դպրոցի դասարանների ԹՈՓ-ում