Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Քորդավորների հիմնական բնութագիրը և ներկայացուցիչները | Քորդավորների հիմնական բնութագիրը և ներկայացուցիչները |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քորդավորների ընդհանուր նկարագիրը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Քորդավորների ընդհանուր նկարագիրը: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
2. | Նշտարիկի կազմավորվածությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Նշտարիկի կազմավորվածությունը: Գրիր ճիշտ տառերը և ստեղծիր համապատասխանություն |
3. | Քորդավոր և անքորդա կենդանիներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Քորդավոր և անքորդա կենդանիներ: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
4. | Քորդավորների կարգաբանական բազմազանությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Քորդավորների կարգաբանական բազմազանությունը: Ուսումնասիրել բերված տվյալները և ճիշտ լրացնել տառերը |
5. | Անգանգների և օղակավոր որդերի համեմատական բնութագիրը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Անգանգների և օղակավոր որդերի համեմատական բնութագիրը: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
6. | Քորդավորների ենթատիպերի հատկանիշները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Քորդավորների ենթատիպերի հատկանիշները: Ստեղծել համապատասխանություն և գրել համարժեք տառերը |
7. | Նշտարիկի կառուցվածքը և գործառույթները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Նշտարիկի կառուցվածքը և գործառույթները: Վերլուծել, գրել ճիշտ թիվը և ընտրել ճիշտ պատասխան |
8. | Քորդավորների տեսակային բազմազանությունը և դասակարգումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Քորդավորների տեսակային բազմազանությունը և դասակարգումը: Կողմնորոշվիր և ընտրիր ճիշտ տարբերակները |
9. | Նշտարիկի օրգանները և դրանց գործառույթները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Նշտարիկի օրգանները և դրանց գործառույթները: Վերլուծել, գրել ճիշտ թիվը և ընտրել ճիշտ պատասխան |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քորդավորների ընդհանուր բնութագիրը և դասակարգումը | 00:08:00 | միջին | 14Մ. | Քորդավորների ընդհանուր բնութագիրը և դասակարգումը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Քորդավորների ընդհանուր բնութագիրը և դասակարգումը | 00:10:00 | միջին | 13Մ. | Քորդավորների ընդհանուր բնութագիրը և դասակարգումը |
2. | Քորդավորների ընդհանուր բնութագիրը և դասակարգումը | 00:15:00 | միջին | 17Մ. | Քորդավորների ընդհանուր բնութագիրը և դասակարգումը |