Մեթոդական հանձնարարականներ

Ուսումնական ձեռնարկներ

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Առարկաների քանակային համեմատում Շատ, քիչ, նույնքան:

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Շատ, քիչ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Գունավոր պատկերների համեմատում:
2. Շատ կամ քիչ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Նկարի ընտրություն:
3. Համեմատում խմբերի մեջ 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Համեմատել պատկերները (շատ, քիչ)
4. Երկրաչափական պատկերների քանակների համեմատում 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 3Մ. Անհրաժեշտ է համեմատել եռանկյունաչափական պատկերների քանակները:
5. Ո՞րից է ավելի շատ, կամ քիչ 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Անհրաժեշտ է համեմատել մեքենաների քանակը:
6. Նույնքան 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Անհրաժեշտ է ընտրել նույնքան խնձոր, որքան ոզնի կա նկարում:
7. Ամենաշատ, ամենաքիչ, նույնքան 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Անհրաժեշտ է նշել, թե որ նկարում են առարկաներն ամենաքիչը, ամենաշատը կամ նույնքան:
8. Համեմատում (ավելի քիչ, ավելի շատ) 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 3Մ. Անհրաժեշտ է ընտրել ճիշտ նկարը:
9. Համեմատում խմբերի մեջ 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 5Մ. Եռանկյունների քանակների համեմատում
10. Երկրաչափական պատկերներից կառուցած աշտարակ 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 5Մ. Անհրաժեշտ է համեմատել եռանկյունաչափական պատկերների քանակները:

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք « Համեմատում՝ շատ, քիչ, նույնքան» թեմայից 00:07:00 միջին 22Մ. Առարկաների համեմատում ըստ քանակի: