![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Նորարար ՏՀՏ դասընթաց
-
Հիմնական դասընթացի նկարագիրը
-
Ծանոթություն բրաուզերի հետ
-
Գրանցում ԻմԴպրոց կայքում
-
Ծանոթություն ԻմԴպրոց կայքին
-
Կրթական գործընթացում ԻմԴպրոցի կիրառման մանկավարժական առանձնահատկությունները
-
ԻմԴպրոց կայքի աշակերտների գրանցումը
-
ԻմԴպրոց կայքի փորձարկումը դասարանի հետ
-
Աշխատանք դասարանում «Առարկաներ» բաժնով
-
Սովորողների արդյունքների դիտում
-
Տնային և ստուգողական աշխատանքներ
-
Մոտիվացիոն գործընթացը, աշակերտի անհատական աշխատանքը
-
Դասավանդման մեթոդաբանությունն ԻմԴպրոց կայքի հետ
-
Առարկաների խմբագիր։ ԻմԴպրոց կայքում ուսուցչի աշխատանքային ծրագրի ստեղծում