![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Յուրաքանչյուր \(z = a + bi\) կոմլեքս թվի համապատասխանեցնենք կոորդինատային հարթության \((a; b)\) կետը, որի աբսցիսը \(z\)-ի իրական մասն է, իսկ օրդինատը՝ կեղծ մասի գործակիցը:
![hart3.png](https://resources.cdn.imdproc.am/f68e1628-b1d5-460e-a9a2-bc6cf1014992/hart3.png)
Պարզ է, որ հարթության յուրաքանչյուր կետի համապատասխանում է որևէ կոմպլեքս թիվ: Այսպիսով, ստեղծվում է փոխմիարժեք արտապատկերում կոմպլեքս թվերի և կոորդինատային հարթության կետերի միջև:
Կոորդինատային հարթությունը անվանում են կոմպլեքս առանցք:
Պարզ է, որ աբսցիսների առանցքի վրա գտնվում են իրական թվերը, իսկ օրդինատների առանցքի վրա՝ կեղծ թվերը: Ուստի,
Աբսցիսների առանցքը անվանում են իրական առանցք, իսկ օրդինատների առանցքը՝ կեղծ առանցք:
Ընդունված է կոմպլեքս թիվը և կոմպլեքս հարթության վրա նրան համապատասխանող կետը նույնացնել՝
Օրինակ՝ կետերը գտնվում են իրական (աբսցիսների) առանցքի վրա և պատկերում են իրական թվեր:
կետերը գտնվում են կեղծ (օրդինատների) առանցքի վրա և պատկերում են կեղծ թվեր:
Կոմպլեքս թվի մոդուլը կոմպլեքս հարթության վրա նրան համապատասխանող կետի հեռավուրությունն է կոորդինատների սկզբնակետից:
Իրոք, \(z = a + bi\) կոմլեքս թվին համապատասխանող \((a; b)\) կետի հեռավուրությունը կոորդինատների \((0; 0)\) սկզբնակետից հավասար է , այսինքն -ի:
Աղբյուրները
Գ. Գ. Գևորգյան, Ա..Ա. Սահակյան, Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր, 10-րդ դասարան, Տիգրան Մեծ, 2009: