![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Ինչպե՞ս ենք ստանում ինֆորմացիան
Ամեն օր դու իմանում ես մի նոր բան, որը նախկինում չգիտեիր, այսինքն` ստանում ես նոր ինֆորմացիա: Դա այն գիտելիքն է, որը ձեռք ես բերում դպրոցում, այն տեղեկատվությունը, որը կարդում ես գրքերից, այն նորությունները, որոնք լսում ես ռադիոյով կամ քեզ հետ շփվող մարդկանցից:
Ինֆորմացիան տեղեկատվությունն է մեզ շրջապատող աշխարհի մասին:
Մարդը և կենդանի բնության մյուս ներկայացուցիչները շրջակա միջավայրի մասին նախնական ինֆորմացիա են ստանում տեսողության, լսողության, համի, շոշափելիքի և հոտառության զգայարանների միջոցով:
Ամենից շատ ինֆորմացիա մենք ստանում ենք տեսողության զգայարանի միջոցով: Աչքերով ենք ընկալում տառերը, թվերը, նկարները, տարբերում առարկայի գույնը, չափը, ձևը և տեղը:
Բայց արդյո՞ք կարելի է լիովին վստահել տեսողության զգայարանին:
Սա շարժանկար չէ, այլ սովորական նկար, նկարված այնպես, որ դիտման ժամանակ տեղի է ունենում տեսողական խաբկանք. մեզ թվում է, թե նկարը շարժվում է, բայց դա այդպես չէ:
![opticheskie-illyuzii-kartinki-2.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/90367d16-9d32-4826-bd40-f4c87310108d/opticheskie-illyuzii-kartinki-2.jpg)
Տեսողական խաբկանքի նկարներ
Երկու պատկերների կենտրոններում պատկերված շրջաններից ո՞րն է մեծ:
![statia_clip_image002_0001.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/1d1282a1-ee48-44d1-aad3-3c8a2cfb75e7/statia_clip_image002_0001.jpg)
Նկարում պատկերված են երկու հատվածներ: Դրանցից ո՞րն է ավելի երկար:
![statia_clip_image006.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/139dd345-2b40-46a3-abf6-766e5dfcc395/statia_clip_image006.jpg)
Նկարին նայելիս առաջանում է գույնի ընկալման պատրանք: Իրականում բոլոր քառակուսիների մեջ պատկերված շրջանները միևնույն մոխրագույն երանգի են:
![statia_clip_image014.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/26e1cb98-49ab-4703-ab2e-c0d183d4d525/statia_clip_image014.jpg)
Ավելի ճշգրիտ ինֆորմացիա ստանալու համար, ի համալրում զգայարանների, մարդը հնուց ի վեր օգտագործում է տարբեր գործիքներ ու հարմարանքներ՝ քանոն, ջերմաչափ, բարոմետր, կշեռք, կողմնացույց, հեռադիտակ, մանրադիտակ և այլն:
Ստացած ինֆորմացիան մարդը կարող է ներկայացնել գրառումների, պատկերների, ձայների և այլնի միջոցով:
Ինֆորմացիայի տեսակներն ըստ ընկալման զգայարանների
Տեսողական — ընկալվում է տեսողության զգայարանի միջոցով՝ աչքերով:
Լսողական — ընկալվում է լսողության զգայարանի միջոցով՝ ականջներով:
Շոշափման — շոշափման զգացողությունն իրականանում է մաշկի միջոցով:
Լսողական — ընկալվում է լսողության զգայարանի միջոցով՝ ականջներով:
Շոշափման — շոշափման զգացողությունն իրականանում է մաշկի միջոցով:
Հոտառական — ընկալվում է հոտառության զգայարանի միջոցով՝ քթով:
Համային — ընկալվում է լեզվի վրա տեղադրված համային ընկալիչների միջոցով:
Համային — ընկալվում է լեզվի վրա տեղադրված համային ընկալիչների միջոցով:
Աղբյուրները
Л.Л.Босова. Информатика и ИКТ учебник для 5 класса. Москва Бином. Лаборатория знаний 2012. 7- 10 стр.
Обман зрения - 44 картинки с пояснением ttp://ona-znaet.ru/publ/56-1-0-339