Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Մեծ, փոքր, հավասար | Մեծ, փոքր, հավասար: |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Որքանո՞վ է քիչ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է պատասխանել հարցին՝ «Որքանո՞վ են քիչ»: |
| 2. | Որքանո՞վ է շատ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է պատասխանել հարցին՝ «Որքանո՞վ է շատ»: |
| 3. | Ընձուղտներ և կապիկներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է լրացնել նախադասության միտքը ավելի շատ կամ ավելի քիչ բառակապակցություններով և փոխարինել դրանք >,< նշաններով: |
| 4. | Տիկնիկներ, թե զույգ կոշիկներ: Ո՞րից է ավելի շատ կամ քիչ: | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հարկավոր է ընտրել ճիշտ պատասխանը (1-5): |
| 5. | Նշաններ >, <, = (ճուտիկներ) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Նշանի ընտրություն, ճուտիկների քանակների համեմատում (մինչև 3): |
| 6. | Նշաններ >, <, = (գրենական պիտույքներ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է նշել, թե ինչ են նշանակում (<, >, =) նշանները և համեմատել առարկաները: |
| 7. | Համեմատի՛ր առարկաների քանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել առարկաների քանակները: |
| 8. | Առարկաների համեմատում ըստ մեծության | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Առարկաների համեմատում: |
| 9. | Երկրաչափական պատկերների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է շարունակել նախադասությունը (շատ կամ քիչ), մինչև 3: |
| 10. | Առարկաների քանակի համեմատում ներկված վանդակների քանակի հետ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Անհրաժեշտ է համեմատել տրված առարկաների քանակը ներկված վանդակների քանակի հետ: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք՝ « Համեմատում պատկերի միջոցով (ավելի շատ, ավելի քիչ)» թեմայից | 00:08:00 | միջին | 15Մ. | Համեմատում պատկերի միջոցով (ավելի շատ, ավելի քիչ): |