Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մեծ, փոքր, հավասար Մեծ, փոքր, հավասար:

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Որքանո՞վ է քիչ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Անհրաժեշտ է պատասխանել հարցին՝ «Որքանո՞վ են քիչ»:
2. Որքանո՞վ է շատ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Անհրաժեշտ է պատասխանել հարցին՝ «Որքանո՞վ է շատ»:
3. Ընձուղտներ և կապիկներ 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 2Մ. Անհրաժեշտ է լրացնել նախադասության միտքը ավելի շատ կամ ավելի քիչ բառակապակցություններով և փոխարինել դրանք >,< նշաններով:
4. Տիկնիկներ, թե զույգ կոշիկներ: Ո՞րից է ավելի շատ կամ քիչ: 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Հարկավոր է ընտրել ճիշտ պատասխանը (1-5):
5. Նշաններ >, <, = (ճուտիկներ) 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Նշանի ընտրություն, ճուտիկների քանակների համեմատում (մինչև 3):
6. Նշաններ >, <, = (գրենական պիտույքներ) 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Անհրաժեշտ է նշել, թե ինչ են նշանակում (<, >, =) նշանները և համեմատել առարկաները:
7. Համեմատի՛ր առարկաների քանակը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Անհրաժեշտ է համեմատել առարկաների քանակները:
8. Առարկաների համեմատում ըստ մեծության 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Առարկաների համեմատում:
9. Երկրաչափական պատկերների համեմատում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 2Մ. Անհրաժեշտ է շարունակել նախադասությունը (շատ կամ քիչ), մինչև 3:
10. Առարկաների քանակի համեմատում ներկված վանդակների քանակի հետ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 4Մ. Անհրաժեշտ է համեմատել տրված առարկաների քանակը ներկված վանդակների քանակի հետ:

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք՝ « Համեմատում պատկերի միջոցով (ավելի շատ, ավելի քիչ)» թեմայից 00:08:00 միջին 15Մ. Համեմատում պատկերի միջոցով (ավելի շատ, ավելի քիչ):