![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Բառակապակցություն, նախադասություն, տեքստ
Բառակապակցություն, նախադասություն, տեքստ գրելու և ընթերցելու մշակումն այբբենական փուլի կարևորագույն խնդիրներից է: Բառակապակցության միջոցով սովորողը գիտակցում է բառերի միջև գոյություն ունեցող տրամաբանական կապերը, ընկալում է այն իբրև միասին որոշակի առոգանությամբ արտասանվող բառերի ամբողջություն:
Տեքստի ընթերցումը ևս իր առանձնահատկությունն ունի: Այստեղ տառի, վանկի ու բառի փոխարեն ընկալման միավորներ են դառնում ամբողջական նախադասությունները, որոնց ընկալումն ու միմյանց հետ կապակցումը սովորողի համար լուրջ դժվարություն է ներկայացնում: