1. «Առարկաներ» բաժնի մեկ թեմայի շրջանակներում աշակերտների հետ կատարեք ամենաքիչը երեք առաջադրանք և մեկ վարժանք։ «Թեմայի յուրացում» հաշվետվությունը համակարգչում պահպանեք \(PDF\) ձևաչափով։
 
2. Գրանցեք թեմայի անվանումը և դասարանի միջին ցուցանիշը․ կատարած առաջադրանքների և թեստերի տոկոսը, փորձերի քանակը, վարժանքների կատարման լավագույն արդյունքը։
Օրինակ
Снимок23.JPG

Ընտրված «Միանդամներ» թեմայի շրջանակներում իմ դասարանում միջինում՝
  • Կատարված է առաջադրանքների և թեստերի \(12\)%-ը
  • Փորձերի քանակը՝ \(14\)
  • Կատարված է վարժանքների \(90\)%-ը
Պատասխան․
  
Ընտրված «» թեմայի շրջանակներում իմ դասարանում միջինում՝
  • Կատարված է առաջադրանքների և թեստերի %-ը
  •  Փորձերի քանակը`
  • Կատարված է վարժանքների %-ը

3.
Գրանցեք Ձեր դասարանի հաջողությունները։
 
Դիտեք ԹՈՓ դասարանները (դրա համար հղումը գործարկեք նոր ներդիրում)։

Տվյալ պահին ԹՈՓ-ում ո՞ր տեղում է Ձեր դասարանը։ Պատասխանը գրառեք թվերով։ 
 
Պատասխան․ «Իմ դասարանը դպրոցի դասարանների ԹՈՓ-ում  տեղում է»։

Քանի՞ միավոր (♦) հավաքեց Ձեր դասարանը տվյալ պահին։ Պատասխանը գրառեք թվերով։ 
 
Պատասխան․ «Իմ դասարանը ԻմԴպրոց կրթական կայքում դասընթացի ժամանակ հավաքել է  միավոր»։