ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում

Տեսություն

3. «ԻմԴպրոց» կայքի մենյուի «Ուսուցողական» խումբը
 
 
«Ուսուցողական» խումբը  կայքի մենյուի ամենամեծ ու ամենակարևոր խումբն է (Պատկեր \(48\)):
 
Պատկեր \(48\). «ԻմԴպրոց» կայքի մենյուի «Ուսուցողական» խմբի հղումները
 
Screenshot_20.png
 
 
«Ուսուցողական» խումբը բաղկացած է ստորև նկարագրված հղումներից:
 
3.1. «Առարկաներ» հղման (Պատկեր \(48\), նշան \(①\)) միջոցով Դուք անցում կկատարեք «ԻմԴպրոց» կայքի կարևորագույն էջերից մեկը՝ «Առարկաներ» բաժինը, որը պարունակում է բոլոր ուսումնամեթոդական նյութերը: Սեղմելով «Առարկաներ» հղման վրա Դուք կբացեք «Առարկաներ» էջը (Պատկեր \(49\)):
 
Պատկեր \(49\). «ԻմԴպրոց» կայքի «Առարկաներ» էջը
 
Screenshot_21.png
 
 
«Առարկաներ» էջում ընտրեք Ձեզ անհրաժեշտ առարկան և սեղմեք դրա նշանի կամ անվանման վրա: Ձեր առջև կբացվի այդ առարկայի էջը, որում բերված է առարկայի ծրագիրը` ըստ դասարանների և յուրաքանչյուր դասարանում դասավանդվող թեմաների ու ենթաթեմաների: Ընտրեք Ձեզ անհրաժեշտ թեման կամ ենթաթեման, սեղմեք դրա վրա և դուք կբացեք այն էջը, որը պարունակում է տեսական բաժին՝ «Տեսություն» և տարբեր բարդության առաջադրանքների բաժին՝ «Առաջադրանքներ» («Առարկաներ» բաժնից օգտվելու մանրամասներին ծանոթացեք ստորև Մաս  \(IX\) -ում):

«Առարկաներ» բաժինը հատկապես օգտակար է դասապրոցեսում օգտագործման համար: Եթե դուք գրանցված եք կայքում որպես ուսուցիչ, ապա Ձեզ համար հասանելի է դառնում «Պրեզենտացիոն ռեժիմը»: Այն ստեղծված է հատուկ դասարանային աշխատանք կատարելու համար և կարելի է օգտագործել, եթե դասարանում առկա է պրոյեկտոր կամ ինտերակտիվ գրատախտակ: Պրեզենտացիոն ռեժիմն աշխատում է միայն կայքի «Առարկաներ» բաժնում: Այդ ռեժիմով աշխատելիս կայքի մենյուն և հղումները մյուս բաժիններին անհետանում են և ողջ «Առարկաներ» բաժինը դառնում է ավելի խոշոր ու հստակ: Գերիշխում է տառատեսակի սև գույնը և բաժնի ողջ բովանդակությունը կարելի է տեսնել անգամ դասարանի վերջին նստարաններից:
 
Պրեզենտացիոն ռեժիմը կարող եք ընտրել անմիջապես «Առարկաներ» բաժնում, կամ նախապես մուտք գործելով Ձեզ անհրաժեշտ առարկայի, թեմայի, ենթաթեմայի, առաջադրանքի կամ տեսության բաժինները: Պրեզենտացիոն ռեժիմում Դուք կարող եք ցուցադրել և բացատրել տվյալ դասի տեսական նյութը ամբողջ դասարանին կամ բացել ցանկացած առաջադրանք և բոլոր աշակերտների հետ համատեղ կատարել այն:
 
Պրեզենտացիոն ռեժիմով աշխատելու մանրամասն ցուցումները տրված են Հավելված 1-ում և հետևյալ հղումով՝
http://www.imdproc.am/info/usucichnerin/nerkayacman-rejim
 
«Առարկաներ» բաժինը կարելի է արդյունավետ օգտագործել դասաժամին նաև առանց պրեզենտացիոն ռեժիմի: Աշակերտների մոտ համակարգիչների, սմարթֆոնների, պլանշետների առկայության դեպքում (ինտերնետ կապի առկայությունն ևս անհրաժեշտ է):
 
Դուք կարող եք առաջարկել նրանց իրենց սարքերով բացել տեսական նյութը և կարդալ այն կամ կատարել ընտրված առաջադրանք:

Նույն առաջադրանքը Ձեր բոլոր աշակերտներին հանձնարարելու դեպքում, նրանցից յուրաքանչյուրը կստանա իր ուրույն տարբերակը: Այսպիսով, լիովին կբացառվեն միմյանցից արտագրելու հնարավորությունները:

 
Կայքն ընձեռում է դասը հետաքրքիր և արդյունավետ անցկացնելու էլ ավելի լայն հնարավորություններ, որոնցից օգտվելու համար Դուք պետք է ունենաք «Իմ+» բաժանորդագրություն:

 
 «Իմ+» բաժանորդագրություն ունենալու պարագայում Դուք կարող եք.
 
✓ դասի ընթացքում բացել ցանկացած առաջադրանքի, լուծման քայլերն ու բացատրությունները և ուսումնասիրել դրանք, ընդ որում, դա կարելի է անել համատեղ դասարանային աշխատանքում՝ պրեզենտացիոն ռեժիմում:

✓ յուրաքանչուր աշակերտի հանձնարարել անհատական առաջադրանք՝ ընտրելով առաջադրանքների ցանկից յուրաքանչյուրի ընդունակություններին համապատասխան բարդության առաջադրանք ու հետևել, թե ինչպե՞ս և  ի՞նչ արագությամբ է նա կատարում այն, ի՞նչ սխալներ է կատարում և ինչպիսի՞ արդյունքներ է գրանցում:
 
Ավելին, եթե Ձեր աշակերտները ևս ունենա ունենան «Իմ+» բաժանորդագրություն, ապա Դուք կարող եք յուրաքանչյուր աշակերտի առաջարկել իր սարքից բացել և հենց դասի ժամանակ ուսումնասիրել իրեն հանձնարարված առաջադրանքի լուծման քայլերը և բացատրությունը:

Եթե Ձեր աշակերտները և Դուք ունեք «Իմ+» բաժանորդագրություն, ապա կարող եք նաև որպես տնային աշխատանք՝ հանձնարարել աշակերտներին կատարել որևէ թեմայի առաջադրանքները և կարդալ այն առաջադրանքների լուծման քայլերն ու բացատրությունները, որոնցից նրանք կդժվարանան կամ կսխալվեն: Հասկանալով առաջադրանքի ճիշտ լուծումը ՝նրանք կկատարեն դրա նոր տարբերակը: Իսկ կրկին սխալվելու դեպքում, կկարդան նոր տարբերակի լուծման քայլերն ու բացատրությունները և կրկին կփորձեն: Այսպիսով, բազմաթիվ անգամ կատարելով առաջադրանքների չկրկնվող տարբերակները, Ձեր աշակերտները կսովորեն ինքնուրույն` առանց ծնողների կամ որևէ այլ անձի օգնության, և խորությամբ կյուրացնեն թեման: Դուք կապահովեք Ձեր աշակերտների կայուն առաջընթացը:
 
 «Ստուգողական աշխատանքներ» հղման (Պատկեր \(48\), նշան ) միջոցով Դուք անցում եք կատարում «ԻմԴպրոց» կայքի «Ստուգողական աշխատանքներ» բաժին, որը հնարավորություն է տալիս Ձեզ ստեղծել և աշակերտներին հանձնարարել տարբեր ստուգողական և ուսուցողական բնույթի աշխատանքներ՝ նրանց գիտելիքները գնահատելու նպատակով: Դրանք կարող եք լինել՝ տնային աշխատանքներ, գործնական աշխատանքներ տվյալ դասին ուսումնասիրվող նյութի շրջանակներում, թեմատիկ աշխատանքներ կամ կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանքներ:
 
Ուշադրություն
«Ստուգողական աշխատանքներ» բաժնի հնարավորություններից Դուք կարող եք օգտվել «Իմ+» բաժանորդագրություն ունենալու դեպքում:
Դուք կարող եք ստեղծել ստուգողական կամ ուսուցողական բնույթի աշխատանք՝ ընտրելով առաջադրանքները «ԻմԴպրոց» կայքի առաջադրանքների հարուստ շտեմարանից, ինչը շատ պարզ է և հեշտ: Ստուգողական աշխատանք ստեղծելու մանրամասն ցուցումներին կարող եք ծանոթանալ Հավելված \(2\)-ում կամ կայքի հետևյալ հղումով՝ http://www.imdproc.am/info/tester/teachers-presentation

Եթե Դուք չեք ցանկանում օգտվել «ԻմԴպրոց» կայքի առաջադրանքների շտեմարանից, ապա կարող եք ստեղծել Ձեր սեփական առաջադրանքները, կամ դրանցով  կազմել ստուգողական աշխատանքներ: Սեփական ստուգողական աշխատանք ստեղծելու մանրամասն ցուցումները տրված են Հավելված \(3\)-ում կամ կայքի հետևյալ հղումով՝
 
Ստուգողական աշխատանք կազմելուց հետո, Դուք կարող եք հանձնարարել աշակերտներին կատարել այն դասի ընթացքում՝ որպես դասարանային աշխատանք կամ տանը՝ որպես տնային աշխատանք: Ընդ որում, Ձեր կողմից կազմված բոլոր աշխատանքները Դուք կարող եք հանձնարարել ինչպես էլեկտրոնային տարբերակով՝ հենց կայքում առցանց ուղարկելով Ձեր աշակերտներին, այնպես էլ թղթային տարբերակով՝ նախապես տպելով այն կայքից:
Ձեր ստեղծած բոլոր ստուգողական աշխատանքները կարող եք կուտակել Ձեր էջի «Ստուգողական աշխատանքներ» բաժնում: Այդ նպատակով Ձեր գլխավոր էջից մուտք գործեք «Ստուգողական աշխատանքներ» բաժին և Դուք կտեսնեք ստորև Պատկեր 50-ում բերված աղյուսակը, որում կուտակվում են Ձեր ստեղծած բոլոր աշխատանքները:
 
Պատկեր \(50\). Ուսուցչի կողմից ստեղծված ստուգողական և ուսուցողական բնույթի աշխատանքերը «Ստուգողական աշխատանքներ» էջում
 
Screenshot_22.png