![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
1. Վերականգնի՛ր իրադարձությունների այն շղթան, որոնց իրականացման արդյունքում ծնվում է գիտական իմացությունը (յուրաքանչյուր բջիջում ցու՛յց տուր մեկական սահմանում):
1 | 2 | 3 | 4 |
2. Լրացրո՛ւ սահմանումը.
Ֆիզիկական մարմինների հետ տեղի ունեցող փոփոխությունները՝ :
3. Ցու՛յց տուր պատասխաններից մեկը.
Չափման սխալը --------- չափիչ սարքի բաժանման արժեքից մեծ: