![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
\(у = f(x + l) + m\) ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցումը \(у = f(x)\)-ի գրաֆիկի միջոցով
Կա \(у = f(x + l) + m\) ֆունկցիայի գրաֆիկը կառուցելու երկու եղանակ:
Առաջին եղանակ
1. Կառուցել \(y = f(x)\) ֆունկցիայի գրաֆիկը:
2. Տեղաշարժել \(y = f(x)\) ֆունկցիայի գրաֆիկը \(x\)-երի առանցքի ուղղությամբ միավորով՝ դեպի ձախ, եթե \(l>0\) և դեպի աջ, եթե \(l<0\):
3. Տեղաշարժել ստացված գրաֆիկը \(y\)-երի առանցքի ուղղությամբ միավորով՝ դեպի վերև, եթե \(m>0\) և դեպի ներքև, եթե \(m<0\):
Օրինակ
Կառուցենք ֆունկցիայի գրաֆիկը:
Կառուցենք ֆունկցիայի գրաֆիկը և այն տեղաշարժենք \(2\) միավորով դեպի աջ:
Կստանանք ֆունկցիայի գրաֆիկը:
![1.png](https://resources.cdn.imdproc.am/529cd104-1caf-48f3-8f54-758bf89f4e54/1.png)
Տեղաշարժելով պարաբոլը \(3\) միավորով դեպի ներքև` ստանում ենք ֆունկցիայի գրաֆիկը:
![2.png](https://resources.cdn.imdproc.am/11a21119-f69f-4a22-97ab-68fa1a62f4b4/2.png)
Երկրորդ եղանակ
1. Տրված կոորդինատային համակարգում կառուցել նոր համակագ, որի առանցքներն են \(x=-l\) և \(y=m\) ուղիղները, իսկ սկզբնակետը \((-l; m)\) կետն է:
2. Նոր համակարգում կառուցել \(y = f(x)\) ֆունկցիայի գրաֆիկը:
Օրինակ
Կառուցենք ֆունկցիայի գրաֆիկը:
![3.png](https://resources.cdn.imdproc.am/39cf5588-4423-4a89-b394-95043a829b06/3.png)
Աղբյուրները
Ս. Մ. Նիկոլսկի, Մ.Կ. Պոտապով, Ն.Ն. Րեշետնիկով, Ա.Վ. Շևկին, Հանրահաշիվ, 9-րդ դասարան, Անտարես, 2013: