Մեթոդական հանձնարարականներ

Ուսումնական ձեռնարկներ

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. էլեկտրոնային աղյուսակներ Ներկայացվում է էլեկտրոնային աղյուսակների հիմնական կառուցվածքը, սահմանվում են դաշտ, գրառում, բջիջ հասկացությունները

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Պնդումներ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Աշակերտը պետք է իմանա ի՞նչ է աղյուսակը, ինչի՞ համար է նախատեսված, ի՞նչ տարրեր ունի
2. Վերլուծիր աղյուսակը 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 1Մ. Ստուգվում է ինֆորմացիայի կարգավորման հմտությունները: Աշակերտը պետք է կարողանա տրված աղյուսակից վերցնել իրեն անհրաժեշտ ինֆորմացիան
3. Աշակերտների առաջադիմության արդյունքների վերլուծումը 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Ստուգվում է աղյուսակը վերլուծելու և խմբագրելու հմտությունները
4. Աղյուսակի կառուցվածքը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Աշակերտը պետք է իմանա ի՞նչ է աղյուսակը, ինչի՞ համար է նախատեսված, ի՞նչ տարրեր ունի
5. Անհրաժեշտ ինֆորմացիայի ստացումը դասացուցակից 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Ստուգվում են աղյուսակում ներառված ինֆորմացիայից օգտվելու հմտությունները
6. Աղյուսակի տարրերը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Աշակերտը պետք է իմանա ի՞նչ է աղյուսակը, ինչի՞ համար է նախատեսված, ի՞նչ տարրեր ունի
7. Ո՞րն է բաց թողնված բառը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգվում է էլեկտրոնային աղյուսակի և նրա տարրերի սահմանումների իմացությունը
8. Դասացուցակ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգվում են աղյուսակում ներառված ինֆորմացիայից օգտվելու հմտությունները
9. Լրացրու աղյուսակը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Ստուգվում է ինֆորմացիայի կարգավորման հմտությունները: Աշակերտը պետք է կարողանա տրված ինֆորմացիան ներկայացնել աղյուսակի տեսքով

Ակտիվացրու «Իմ+» բաժանորդագրությունը և ստացիր

  • այս բաժնի մուտքի ամբողջական իրավունք
  • «ԻմԴպրոց» կայքում բոլոր առաջադրանքների, թեստերի լուծման քայլերի և ճիշտ պատասխանների հնարավորություն


Ակտիվացնել «Իմ+»-ը