 
                     
                     
                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                         
                     
                         
                     
                         
                     
                     
                Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Աշխատանք մի քանի փաստաթղթերի հետ | Աշակերտը սովորում է աշխատել մի քանի փաստաթղթերի հետ, մասնավորապես տեքստի որոշ հատվածներ պատճենել, հեռացնել, մեկ այլ փաստաթղթում տեղադրել։ | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Պնդումներ մի քանի փաստաթղթերի հետ աշխատելու վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է նշի տվյալ պնդումը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ: Ստուգվում է մի քանի փաստաթղթերի հետ աշխատելու իմացությունը: | 
| 2. | Home ներդիրի Clipboard խմբի գործիքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է ճանաչի Home ներդիրի Clipboard խմբի գործիքները: Պետք է նշի, թե տվյալ գործիքը ո՞ր ներդիրի, ո՞ր խմբի գործիքն է և ի՞նչ անվանում ունի: | 
| 3. | Home ներդիրի Clipboard խումբի Copy, Cut, Paste գործիքները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է Home ներդիրի Clipboard խմբի գործիքների իմացությունը, ինչպես նաև նրանց նշանակությունը: | 
| 4. | Տեքստի նշված հատվածի՝ մեկ այլ փաստաթղթում պատճենումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է տեքստի նշված հատվածը մեկ այլ փաստաթղթում պատճենելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի այն բաց թողնված բառերը, որոնք կլրացնեն միտքը | 
| 5. | Տեքստի նշված հատվածի՝ մեկ այլ փաստաթուղթ տեղափոխումը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է տեքստի նշված հատվածը մեկ այլ փաստաթուղթ տեղափոխելու քայլերի իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի այն բաց թողնված բառերը, որոնք կլրացնեն միտքը | 
| 6. | Գուշակիր բառը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է դասավորի գրված բառի կամ բառակապակցության տառերն այնպես, որ ստացված բառը կամ բառակապակցությունը վերաբերվի MS Word-ում տեքստի նշված մասի հետ գործողոթյուն կատարելուն, այսինքն այն պատճենելուն կամ տեղափոխելուն | 
| 7. | Clipboard խմբի գործիքները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է Home ներդիրի Clipboard խմբի գործիքների իմացությունը: Աշակերտը պետք է գրի, թե տվյալ գործիքը ո՞ր ներդիրի, ո՞ր խմբի գործիքներից է, և ի՞նչ անվանում ունի: Ինչպես նաև պետք է նշի, թե տվյալ գործիքն ինչի՞ համար է նախատեսված: | 
| 8. | Cut, Copy, Paste գործիքների նշանակությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է Cut, Copy, Paste գործիքների տեղակայվածության և նշանակության իմացությունը | 
| 9. | Ի՞նչ է պատկերված նկարում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Աշակերտը պետք է գրի, թե տվյալ նկարում ի՞նչ է պատկերված, ինչը վերաբերվում է Home ներդիրի Clipboard խմբի Copy, Cut, Paste հրամաններին: | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 4Մ. | Աշխատանք մի քանի փաստաթղթերի հետ, մասնավորապես տեքստի որոշ հատվածների պատճենումը, հեռացումը, մեկ այլ փաստաթղթում տեղադրելը: | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 17Մ. | Աշխատանք մի քանի փաստաթղթերի հետ, մասնավորապես տեքստի որոշ հատվածների պատճենումը, հեռացումը, մեկ այլ փաստաթղթում տեղադրելը: | 
| 2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Աշխատանք մի քանի փաստաթղթերի հետ, մասնավորապես տեքստի որոշ հատվածների պատճենումը, հեռացումը, մեկ այլ փաստաթղթում տեղադրելը: |