Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Հեղուկի չափման միավորը | Հասկացություն հեղուկի չափման միավորի՝ լիտրի մասին: |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Դույլի և ցնցուղի տարողությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է որոշել, թե քանի ցնցուղ կարելի է լցնել դույլում եղած ջրի տարողույթամբ: |
| 2. | Կատարի՛ր համեմատումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Համեմատվում են չափման միևնույն միավոր ունեցող թվեր: |
| 3. | Ճի՞շտ է արդյոք համեմատումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պահանջվում է պարզել՝ արդյոք ճիշտ է կատարված համեմատումը: |
| 4. | Տակառի տարողությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է պարզել ջրի քանակը, որն անհրաժեշտ է՝ տակառն ամբողջությամբ լցնելու համար: |
| 5. | Թվի ընտրություն բազմակետերի փոխարեն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է տրված թվերից ընտրել այն մեկը, որի դեպքում անհավասարաությունը ճիշտ կլինի: |
| 6. | Այգեպան խոզուկները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Անհրաժեշտ է որոշել, թե քանի լիտր ջուր է օգտագործվել, եթե հայտնի է մեկ դույլի տարողությունը և դույլերի քանակը: |
| 7. | Արքայադստեր արցունքները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Անհրաժեշտ է որոշել, թե քանի դույլ է հարկավոր տակառը լցնելու համար: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք՝ «Լիտր» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 7Մ. | Վարժանք՝ «Լիտր» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք՝ «Լիտր» թեմայից | 00:07:00 | միջին | 16Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Լիտր» թեմայից |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Լիտր» թեմայից | 00:08:00 | միջին | 12Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Լիտր» թեմայից |