ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում

Տեսություն

Գումարման գործողության զուգորդական հատկությունը
Լևոնն ուներ այս մրգերը.
 
RedApple.jpgRedApple.jpgRedApple.jpgRedApple.jpgfresh-orange-1506598.jpgshutterstock_283633436.jpgshutterstock_283633436.jpgshutterstock_283633436.jpg
 
Լևոնը որոշեց հաշվել իր մոտ եղած մրգերը:
 
Նա \(4\) խնձորին գումարեց \(1\) նարինջը՝ \(4 + 1 = 5\), ապա ստացած \(5\) մրգին գումարեց \(3\) դեղձը՝ \(5 + 3 = 8\):
 
Լևոնը նկատեց, որ մրգերը կարող էր հաշվել մեկ այլ եղանակով:
 
Նա \(1\) նարնջին գումարեց \(3\) դեղձը՝ \(1 + 3 = 4\), ապա ստացած \(4\) մրգին գումարեց \(4\) խնձորը՝ \(4 + 4 = 8\):
 
Համոզվելով, որ երկու անգամ էլ նա ստացավ միևնույն \(8\) թիվը՝ Լևոնը հասկացավ, որ մրգերը հաշվելու երկու եղանակներն էլ ճիշտ են.
 
\((4 + 1) + 3 = 5 + 3 = 8\), 
\(4 + (1 + 3) = 4 + 4 = 8\)
 
Լևոնը եզրակացրեց, որ՝ \((4 + 1) + 3 = 4 + (1 + 3)\)
 
Սա գումարման գործողության զուգորդական հատկությունն է:
Մի քանի թվերի գումարը չի փոխվի, եթե հարևան գումարելիները փոխարինենք դրանց գումարներով:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Մաթեմատիկա 3-րդ դասարան, Զանգակ, 2014: