![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Գումարման գործողության զուգորդական հատկությունը
Լևոնն ուներ այս մրգերը.
![RedApple.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/5b6c1f3e-4af4-4600-96e5-d11ad4aa36ae/RedApple-w100.jpg)
![RedApple.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/5b6c1f3e-4af4-4600-96e5-d11ad4aa36ae/RedApple-w100.jpg)
![RedApple.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/5b6c1f3e-4af4-4600-96e5-d11ad4aa36ae/RedApple-w100.jpg)
![RedApple.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/5b6c1f3e-4af4-4600-96e5-d11ad4aa36ae/RedApple-w100.jpg)
![fresh-orange-1506598.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/b7c7bbb4-a515-42f2-bdd2-aab8bc3438f2/fresh-orange-1506598-w108.jpg)
![shutterstock_283633436.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/3bbf2dbf-25c4-4cf2-8921-a5c3e87f76a7/shutterstock_283633436-w115.jpg)
![shutterstock_283633436.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/3bbf2dbf-25c4-4cf2-8921-a5c3e87f76a7/shutterstock_283633436-w115.jpg)
![shutterstock_283633436.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/3bbf2dbf-25c4-4cf2-8921-a5c3e87f76a7/shutterstock_283633436-w115.jpg)
Լևոնը որոշեց հաշվել իր մոտ եղած մրգերը:
Նա \(4\) խնձորին գումարեց \(1\) նարինջը՝ \(4 + 1 = 5\), ապա ստացած \(5\) մրգին գումարեց \(3\) դեղձը՝ \(5 + 3 = 8\):
Լևոնը նկատեց, որ մրգերը կարող էր հաշվել մեկ այլ եղանակով:
Նա \(1\) նարնջին գումարեց \(3\) դեղձը՝ \(1 + 3 = 4\), ապա ստացած \(4\) մրգին գումարեց \(4\) խնձորը՝ \(4 + 4 = 8\):
Համոզվելով, որ երկու անգամ էլ նա ստացավ միևնույն \(8\) թիվը՝ Լևոնը հասկացավ, որ մրգերը հաշվելու երկու եղանակներն էլ ճիշտ են.
\((4 + 1) + 3 = 5 + 3 = 8\),
\(4 + (1 + 3) = 4 + 4 = 8\)
Լևոնը եզրակացրեց, որ՝ \((4 + 1) + 3 = 4 + (1 + 3)\)
Սա գումարման գործողության զուգորդական հատկությունն է:
Մի քանի թվերի գումարը չի փոխվի, եթե հարևան գումարելիները փոխարինենք դրանց գումարներով:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Մաթեմատիկա 3-րդ դասարան, Զանգակ, 2014: