![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Խնդիրների լուծում
Խնդիր \(1\):
Մի դասասենյակում կա \(14\) նստարան, իսկ երկրորդում \(3\)-ով քիչ:
Քանի՞ նստարան կա երկու դասասենյակներում միասին:
![111-600x449.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/f9ca731d-e824-47f4-9277-ff3ab77ba320/111-600x449-w300.jpg)
Կազմենք խնդրի համառոտագիրը.
Ուշադրություն
Նայելով համառոտագրին եզրակացնում ենք, որ խնդիրը լուծվում է երկու գործողություններով:
\(1\)-ին գործողություն:
Քանի՞ նստարան կա երկրորդ դասասենյակում:
\(3\)-ով քիչ նշանակում է, որ պետք է հանել \(3\):
\(2\)-րդ գործողություն:
Քանի՞ նստարան կա երկու դասասենյակներում միասին:
Միասին նշանակում է պետք է գումարել:
Պատասխան՝ երկու դասասենյակներում միասին կա \(25\) նստարան:
Խնդիր \(2\):
Ավտոբուսը առաջին օրն անցավ \(120\) կմ, իսկ երկրորդ օրը՝ \(40\) կմ-ով ավելի:
Քանի՞ կմ անցավ ավտոբուսը երկու օրերում միասին:
![SA-bus-1.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/c0a28024-4310-42ab-a8fa-5c250314c2e6/SA-bus-1-w300.jpg)
Կազմենք խնդրի համառոտագիրը.
\(1\)-ին գործողություն:
Քանի՞ կմ անցավ ավտոբուսը երկրորդ օրը:
\(120 + 40 = 160\) կմ:
\(2\)-րդ գործողություն:
Քանի՞ կմ անցավ ավտոբուսը երկու օրերում միասին:
\(120 + 160 = 280\) կմ:
Պատասխան՝ ավտոբուսը երկու օրերում միասին անցավ \(280\) կմ:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Մաթեմատիկա 3-րդ դասարան, Զանգակ, 2014: