![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Անհայտ բաժանարարի գտնելը
\(a\)-ով նշանակենք անհայտ բաժանարարը, ապա՝
Անհայտ բաժանարարը գտնելու համար պետք է բաժանելին բաժանել քանորդի վրա:
Մեր օրինակում \(120\)-ը բաժանելին է, \(4\)-ը՝ քանորդը:
Հետևաբար, \(a\) անհայտ բաժանարարը հավասար է՝
![qan.png](https://resources.cdn.imdproc.am/87a4f9d5-e84c-482c-8bcc-bc17db98d42b/qan.png)
Օրինակ
\(190\) կոնֆետ հավասար բաժանեցին մանկապարտեզի երեխաների միջև այնպես, որ յուրաքանչյուր երեխա ստացավ \(5\)-ական կոնֆետ: Քանի՞ երեխա կար մանկապարտեզում:
\(m\)-ով նշանակենք մանկապարտեզի երեխաների թիվը:
Հետևաբար, : Գտնենք \(m\)-ը՝
Պատասխան՝ մանկապարտեզում կար \(38\) երեխա:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Ռ. Սարգսյան, Մաթեմատիկա 4-րդ դասարան, Զանգակ, 2013