ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում

Տեսություն

Լիլիթն ու Գևորգը ունեն նույն չափի մեկական պիցա:
Լիլիթի պիցան բաժանված է \(10\) հավասար մասերի, իսկ Գևորգի պիցան՝ \(6\) մասերի:
  
piz1.png           piz2.png
       Լիլիթի պիցան                           Գևորգի պիցան 
  
Լիլիթն ու Գևորգը կերան \(3\)-ական կտոր:  
Լիլիթը կերավ իր պիցայի \(10\) մասերից \(3\)-ը, այսինքն՝ պիցայի 310-րդ մասը:
Գևորգը կերավ իր պիցայի \(6\) մասերից \(3\)-ը, այսինքն՝ պիցայի 36-րդ մասը:
piz3.png           piz4.png
Լիլիթի կերածը                           Գևորգի կերածը 
 
Տեսնում ենք, որ Լիլիթի կերածը պիցայի կեսից քիչ է, իսկ Գևորգի կերածը պիցայի կեսն է:
Ուրեմն, Լիլիթը կերել է ավելի քիչ պիցա, քան՝ Գևորգը: 
Հետևաբար, 310<36:
Այս կոտորակների համարիչները հավասար են, և մեծ է այն կոտորակը, որի հայտարարը ավելի փոքր է: Սա ընդհանուր կանոն է:
Հավասար համարիչ ունեցող կոտորակներից մեծ է այն, որի հայտարարը ավելի փոքր է:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Ռ. Սարգսյան, Մաթեմատիկա 4-րդ դասարան, Զանգակ, 2013: