![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Տարբեր համարիչներով կոտորակների համեմատումը
Ինչպե՞ս համեմատել կոտորակները, որոնց համարիչներն ու հայտարարները տարբեր են:
Այս դեպքում կիրառում ենք կոտորակների հիմնական հատկությունը:
Օրինակ
Համեմատենք և կոտորակները:
1-ին եղանակ: Կոտորակները բերենք ընդհանուր հայտարարի:
Այս կոտորակների ամենափոքր ընդհանուր հայտարարը \(30-\)ն է: Կոտորակները բերենք \(30\) ընդհանուր հայտարարի:
Համեմատենք ստացված կոտորակները.
, ուստի
2-րդ եղանակ: Կոտորակները բերենք ընդհանուր համարիչի:
Առաջին կոտորակի համարիչն ու հայտարարը բազմապատկենք \(5-\)ով, իսկ երկրորդինը՝ \(4-\)ով:
Համեմատենք ստացված կոտորակները:
\((75>24)\), ուստի՝
Ընդհանուր համարիչի բերելը օգտակար է այն դեպքերում, երբ կոտորակների հայտարարները մեծ թվեր են:
Աղբյուրները
Բ. Նահապետյան, Ա. Աբրահամյան, Մաթեմատիկա 5-րդ դասարան, Մակմիլան-Արմենիա, 2006: