Մեթոդական հանձնարարականներ

Ուսումնական ձեռնարկներ

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ուշադրության զարգացմանը նպաստող վարժանքներ Ուշադրության զարգացմանը նպաստող վարժանքներ

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Գտի՛ր «զույգը» 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Անհրաժեշտ է գտնել գույնով, ձևով կամ չափով տրված պատկերին նման պատկերը: Վարժությունը նպաստում է սովորողների տեսողական ընկալման, ուշադրության, տրամաբանական մտածողության զարգացմանը:
2. Գտի՛ր «ավելորդը» 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը կատարելու համար անհրաժեշտ է նկարներից առանձնացնել այն մեկը, որը <<չի մերվում>> մնացածներին, որոնք իրար հետ կապված են որևէ ընդհանուր հատկանիշով: Այն կարող է լինել իմաստային, առարկաների արտաքին և ներքին կողմերին վերաբերող և այլն:
3. Ո՞րը չես տեղադրի 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է ուշադրության և մտածողության զարգացմանը: Սովորողը պետք է նշի այն առարկան, որը չի կարող կամ չի կարելի տեղադրել զամբյուղի, պայուսակի, արկղի կամ պահարանի մեջ՝ ի տարբերություն տրված մյուս առարկաների:
4. Գտի՛ր «ընկերոջը» Ստեղծագործական միջին 4Մ. Լեզվատրամաբանական առաջադրանքի կատարման համար սովորողները պետք է կարողանան առարկաների, երևույթների միջև զուգորդական կապեր հաստատել և դրանք տրամաբանորեն հիմնավորել: Առաջադրանքը հնարավորություն է ընձեռում սովորողներին իրենց կենսափորձով ստացած գիտելիքները կիրառել գործնականում:
5. Ո՞ր գույնը չկա 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է ուշադրության և հիշողության զարգացմանը: Սովորողները պետք է ուշադիր դիտեն նկարը, մտապահեն պատկերների գույները, հետո նշեն այն գույնի պատկերը, որոնք չկան մեծ նկարում:
6. Ուշադի՛ր դիտիր նկարը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Առաջադրանքը նպաստում է ուշադրության և հիշողության զարգացմանը: Սովորողները պետք է ուշադիր դիտեն մեծ նկարը, մտապահեն պատկերների ձևերը, գույները, հետո նշեն այն պատկերը, որը կա մեծ նկարում:
7. Ի՞նչը պետք է լիներ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը կատարելիս երեխան պետք է գտնի տրամաբանական որևէ օրինաչափություն և ըստ այդ օրինաչափության մտածի, թե որ առարկայի պատկերն է անհրաժեշտ տեղադրել դատարկ վանդակում: Ընդ որում, յուրաքանչյուր առաջադրանքի դեպքում օրինաչափությունը փոխվում է:
8. Նշի՛ր հաջորդը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը կատարելիս երեխան պետք է գտնի տրամաբանական որևէ օրինաչափություն և ըստ այդ օրինաչափության մտածի, թե որ առարկայի պատկերը կլինի հաջորդը: Ընդ որում, յուրաքանչյուր առաջադրանքի դեպքում օրինաչափությունը փոխվում է:
9. Ո՞րը կտեղադրես 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը նպատակաուղղված է երեխայի տրամաբանական մտածողության զարգացմանը, առարկաների, երևույթների միջև զուգորդական կապեր հաստատելու կարողությունների զարգացմանը: Կարևոր է, որ երեխան գտնի այն ընդհանուր զուգորդական կապը, որով այդ պատկերները խմբավորվել են:

Ակտիվացրու «Իմ+» բաժանորդագրությունը և ստացիր

  • այս բաժնի մուտքի ամբողջական իրավունք
  • «ԻմԴպրոց» կայքում բոլոր առաջադրանքների, թեստերի լուծման քայլերի և ճիշտ պատասխանների հնարավորություն


Ակտիվացնել «Իմ+»-ը