![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Հարգելի՛ ուսուցիչ,
Ձեր դասարանը գրանցելուց և (կամ) ավելացնելուց հետո Ձեզ հասանելի կլինի դասարանի մանրամասն վիճակագրությունն՝ ըստ ստուգողական և տնային աշխատանքների։
Ինչպե՞ս տեսնել դասարանի վիճակագրությունն ըստ ստուգողական աշխատանքների
Դասարանի վիճակագրությունը բացելու համար մուտք գործեք ԻմԴպրոց կայք Ձեր մուտքանունով և գաղտնաբառով (որպես «Ուսուցիչ»):
Կայքի գլխավոր էջում Դուք կտեսնեք «Իմ դասարանները» ներդիրը։ Ձեր ներդիրում արդեն առկա է առնվազն մեկ դասարան։ Սեղմեք «Ստուգողական աշխատանքներ» հղումը։
![Снимок65.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/ca2912ef-8207-4a0a-901a-be2d0be2b08a/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA65-w658.jpg)
Դուք հայտնվել եք դասարանի անձնական էջում՝ «Ստուգողական աշխատանքներ» ներդիրը։
«Ստուգողական աշխատանքներ» բլոկը
![Снимок66.JPG](https://resources.cdn.imdproc.am/a6d3f237-553f-4751-94e5-1bb6c2708d96/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA66-w658.jpg)
Այս բլոկում Դուք տեսնում եք ընթացիկ և չստուգված ստուգողական աշխատանքների ցուցակը․
- Աշխատանքի կարգավիճակը ցույց տվող նշանը (պլանավորված է, ակտիվ է կամ ավարտված է)։ Կուրսորը մոտեցրեք տարբերանշանին, որպեսզի իմանաք, թե ինչ է այն նշանակում։
- Ստուգողական աշխատանքի ավարտի ամսաթիվը և ժամանակը։ Աշակերտները կարող են այդ աշխատանքը լուծել մինչև տվյալ ամսաթիվը։
- Դասարանը, որին տրվել է աշխատանքը։
- Աշխատանքի անվանումը։
- Քանի՞ աշակերտ է սկսել կատարել աշխատանքը։
- Քանի՞ աշակերտի է հանձնարարվել այս աշխատանքը։
Հնարավոր գործողությունները․
![Снимок68.JPG](https://resources.cdn.imdproc.am/61dc1bdc-0a82-4feb-84f7-ba7ddbd88c97/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA68-w658.jpg)
- Դուք կարող եք բլոկի անվանման մեջ սեղմել «Ստուգողական աշխատանքներ» տեքստի վրա և տեսնել Ձեր բոլոր ստուգողական աշխատանքների ցուցակը։ Առավել մանրամասն կարդացեք «Ստուգողական աշխատանքի արդյունքների դիտում։ Ավտոմատ հաշվետվություններ» նյութում։
- Դուք կարող եք սեղմել ստուգողական աշխատանքի անվանման վրա և տեսնել վերջինիս մանրակրկիտ արդյունքները։ Առավել մանրամասն կարդացեք «Ստուգողական աշխատանքի արդյունքների դիտում։ Ավտոմատ հաշվետվություններ», «Արդյունքների շտկում: Ստեղծագործական աշխատանքի ստուգում» և «Ինչպե՞ս գնահատել տնային/ստուգողական աշխատանքը» նյութերում։
- Դուք նաև կարող եք սեղմել «Նոր աշխատանք» կոճակը՝ տվյալ դասարանին նոր ստուգողական կամ տնային աշխատանք հանձնարարելու համար։ Առավել մանրամասն կարդացեք «Ստուգողական աշխատանքի ստեղծում» նյութում։
«Վիճակագրություն» բլոկը
![Снимок78-1.JPG](https://resources.cdn.imdproc.am/d753c3ed-cac7-43cc-91ff-c5ba25ec3779/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA78-1-w658.jpg)
Այս բլոկում Դուք տեսնում եք տվյալ դասարանի ստուգողական և տնային աշխատանքների վիճակագրությունը։ Վիճակագրությունն ընդգրկում է միայն ընթացիկ ուսումնական տարին։
- Այն աշխատանքների ընդհանուր քանակը, որոնք ընթացիկ տարում Դուք հանձնարարել եք տվյալ դասարանին։
- Կատարման գործակիցը ցույց է տալիս, թե աշակերտը քանի տոկոս ստուգողական աշխատանքներ է կատարել (դասարանի բոլոր աշակերտներին, որոնց Դուք ստուգողական աշխատանքներ եք հանձնարարել)։
- Միջին արդյունքը ստուգողական աշխատանքների համար նախատեսված առավելագույն միավորներից վաստակած՝ ստուգողական աշխատանքների միավորների տոկոսն է։
Արդյունքների վիճակագրության գրաֆիկը ցույց է տալիս ընթացիկ ուսումնական տարում տվյալ դասարանին Ձեր հանձնարարած բոլոր ստուգողական աշխատանքների վիճակագրությունը։
Աշխատանքների կատարման մակարդակը կախված է աշխատանքի համար նախատեսված առավելագույն հնարավոր միավորներից աշխատանքը կատարելու համար վաստակած միավորների տոկոսից։
Մակարդակը | Վաստակած միավորների տոկոսը (Մ.) | Նախընտրելի գնահատականը |
Բարձր | \(87-100\)% | «5» |
Լավ | \(66-86\)% | «4» |
Բավարար | \(42-65\)% | «3» |
Անբավարար | \(2-41\)% | «2» |
Չկատարված | \(0-1\)% | «\(-\)» |
«Վիճակագրությունն՝ ըստ աշակերտների» բլոկը
![Снимок80-11.JPG](https://resources.cdn.imdproc.am/328a150b-11e0-4084-8309-f1b50215c1ea/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA80-11-w658.jpg)
Այս բլոկում ներկայացված է տվյալ ուսումնական տարում դասարանի յուրաքանչյուր աշակերտի վիճակագրությունը։
- Աշակերտի անունը և ազգանունը։
- Ինչքա՞ն աշխատանք եք Դուք նրան հանձնարարել։
- Տվյալ աշակերտի կատարման գործակիցը ցույց է տալիս, թե տվյալ աշակերտը ստուգողական աշխատանքների (իրեն հանձնարարված) ինչպիսի տոկոս է կատարել։
- Տվյալ աշակերտի միջին արդյունքը ստուգողական աշխատանքների համար նախատեսված առավելագույն միավորների համեմատությամբ կատարած ստուգողական աշխատանքների միավորների տոկոսն է։
- Արդյունքների վիճակագրությունը մինչև որոշակի մակարդակ աշակերտի կատարած աշխատանքների տոկոսն է։
Մակարդակը | Նախընտրելի գնահատականը |
Բարձր | «5» |
Լավ | «4» |
Բավարար | «3» |
Անբավարար | «2» |
Չկատարված | «\(-\)» |
Հնարավոր գործողությունները․
Աշակերտի անձնական էջ մուտք գործելու համար սեղմեք վերջինիս անվան վրա ①։
![Снимок80-12.JPG](https://resources.cdn.imdproc.am/9cbaca4e-2ae2-4f2b-ab0d-0526ed57acea/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA80-12-w658.jpg)
- Սյուների անվանումների վրա սեղմելիս Դուք կարող եք աշակերտների ցուցակը զտել՝ ըստ այբբենական դասավորության կամ ըստ հանձնարարված աշխատանքների քանակի, ինչպես նաև արդյունքները զտել ըստ աճման/նվազման։
![Снимок80-13.JPG](https://resources.cdn.imdproc.am/bc2a9e56-dbc0-4856-a401-709f62dcd224/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA80-13-w658.jpg)
- Էջի վերնամասում գտնվող վահանակի հղումները սեղմելիս Դուք կարող եք անցնել դասարանի անձնական էջի մյուս բաժիններին․ «Առարկաներ» բաժնում տվյալ դասարանի աշխատանքների վիճակագրությանը կամ դասարանի աշակերտների ցուցակին։
![Screenshot_5.png](https://resources.cdn.imdproc.am/1bc1989e-3cf9-48ef-9c07-2d0d91d8fb07/Screenshot_5.png)