Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Անորոշ դերբայ | Բայի խոնարհումը, անորոշ դերբայ, խոնարհիչներ |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ա խոնարհման բայեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ա խոնարհման բայերի տարբերակումը |
| 2. | Անորոշ դերբայի ձևաբանական հատկանիշները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անորոշ դերբայը որպես բայի ելակետային ձև |
| 3. | Անորոշ դերբայի ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Անորոշ դերբայը որպես բայի ելակետային ձև |
| 4. | Հոդ ունեցող և հոլովված անորոշ դերբայների ճանաչում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անորոշ դերբայների գոյականական հատկանիշները |
| 5. | Անորոշ դերբայի ճանաչում նախադասության մեջ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Անորոշ դերբայի գոյականական հատկանիշները |
| 6. | Անորոշ դերբայի պաշտոնը. լրացում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Անորոշ դերբայի պաշտոնը նախադասության մեջ |
| 7. | Անորոշ դերբայի պաշտոնը. ստորոգյալի մաս | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Անորոշ դերբայն իբրև ստորոգյալի մաս |
| 8. | Դերբայի պաշտոնի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 8Մ. | Անորոշ դերբայի դերը նախադասության մեջ |
| 9. | Անորոշ դերբայի հոլովումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 8Մ. | Անորոշ դերբայի ձևաբանական հատկանիշները |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Անորոշ դերբայ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 18Մ. | Անորոշ դերբայ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Անորոշ դերբայ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 14.5Մ. | Անորոշ դերբայի ձևաբանական հատկությունները |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Անորոշ դերբայ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 14.5Մ. | Անորոշ դերբայ |