Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Ինֆորմացիայի աղբյուրներ | Ներկայացվում է ինֆորմացիայի կարգավորված և չկարգավորված աղբյուրները, ինչպես նաև ինֆորմացիայի կարգավորումն ըստ որևէ հայտանիշի |
| 2. | Ինֆորմացիայի կարգավորված և չկարգավորված աղբյուրներ | Ներկայացվում է ինֆորմացիայի կարգավորված և չկարգավորված աղբյուրները, ինչպես նաև ինֆորմացիայի կարգավորումն ըստ որևէ հայտանիշի |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Պնդումներ ինֆորմացիայի կարգավորման վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է հասկանա, թե ի՞նչ է ինֆորմացիայի կարգավորումը, ինֆորմացիայի ինչպիսի կարգավորված աղբյուրներ կան: Պետք է նշի, թե տվյալ պնդումը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ |
| 2. | Ինֆորմացիայի կարգավորված և չկարգավորված աղբյուրներ | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում է ինֆորմացիայի աղբյուրների վերաբերյալ ունեցած գիտելիքները: Աշակերտը պետք է կարողանա տարբերել և ճանաչել ինֆորմացիայի կարգավորված և չկարգավորված աղբյուրները |
| 3. | Ըստ ո՞ր հայտանիշի է կարգավորված ինֆորմացիան | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է ինֆորմացիայի կարգավորման վերաբերյալ գիտելիքներն ու կարողությունները: Բերվում է աղյուսակի օրինակ, աշակերտը պետք է նշի, թե ըստ ո՞ր հայտանիշի է կարգավորված աղյուսակի ինֆորմացիան |
| 4. | Ի՞նչ հայտանիշով է կարգավորված ինֆորմացիան | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է նշի, թե տվյալ իրավիճակում առավել նպատակահարմար է ինֆորմացիան կարգավորել ըստ ո՞ր հայտանիշի |
| 5. | Ո՞րն է բաց թողնված բառը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգվում է ինֆորմացիայի աղբյուրների վերաբերյալ ունեցած գիտելիքները: Աշակերտը պետք է լրացնի նախադասությունում բաց թողնված բառը: Պատասխանը կարելի է պատճենել թվարկված բառերից |
| 6. | Աղյուսակի կարգավորումն ըստ սյունակների | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է նշի, թե տվյալ աղյուսակում ինֆորմացիան ըստ ո՞ր հայտանիշի է կարգավորված |
| 7. | Ո՞րն է սյունակի անունը և կարգավորման կարգը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3.5Մ. | Ստուգվում է աղյուսակի կարգավորման իմացությունը: Աշակերտը պետք է նշի, թե տվյալ աղյուսակը ըստ ո՞ր սյունակի է կարգավորված և կարգավորման համար ի՞նչ կարգ է ընտրված՝ աճմա՞ն, նվազմա՞ն, թե՞ այբբենական |
| 8. | Գտիր ինֆորմացիայի կարգավորման հայտանիշը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է ինֆորմացիայի կարգավորման վերաբերյալ գիտելիքներն ու կարողությունները: Բերվում է աղյուսակների օրինակներ, աշակերտը պետք է գրի, թե ըստ ո՞ր հայտանիշի է կարգավորված յուրաքանչյուր աղյուսակի ինֆորմացիան |
| 9. | Աղյուսակի կարգավորումն՝ ըստ տրված սյունակի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է ինֆորմացիայի կարգավորման վերաբերյալ գիտելիքներն ու կարողությունները: Բերվում է աղյուսակների օրինակներ, աշակերտը պետք է գրի, թե ըստ տվյալ հայտանիշի կարգավորումից հետո աղյուսակի նշված տողում ի՞նչ թիվ պետք է գրել |
| 10. | Աղյուսակի նշված տողը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգվում է աղյուսակի՝ ըստ որևէ սյունակի կարգավորման գիտելիքներն ու կարողությունները: Աշակերտը պետք է կարգավորի աղյուսակը և նշի, թե ի՞նչ ինֆորմացիա կպարունակի աղյուսակի նշված տողը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 6.5Մ. | Ինֆորմացիայի կարգավորված և չկարգավորված աղբյուրները, դրանց տարբերակումը: Ինֆորմացիայի կարգավորումն ըստ որևէ հայտանիշի |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 20Մ. | Ինֆորմացիայի կարգավորված և չկարգավորված աղբյուրները, դրանց տարբերակումը: Ինֆորմացիայի կարգավորումն ըստ որևէ հայտանիշի |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 23Մ. | Ինֆորմացիայի կարգավորված և չկարգավորված աղբյուրները, դրանց տարբերակումը: Ինֆորմացիայի կարգավորումն ըստ որևէ հայտանիշի |