ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում

Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ինֆորմացիա փոխանցելու նպատակով նախկինում կիրառված միջոցները Ներկայացվում է ինֆորմացիա փոխանցելու նպատակով նախկինում կիրառված միջոցներն ու մեթոդները
2. Ինֆորմացիայի կոդավորումը Սահմանվում է կոդը և կոդավորման գործընթացը, ներկայացվում է համակարգչում ինֆորմացիան ներկայացնելու ձևը՝ երկուական համակարգը

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Պնդումներ ինֆորմացիայի փոխանցման վերաբերյալ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Ձևակերպվում է պնդում, աշակերտը պետք է նշի, պնդումը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ: Պնդումները վերաբերվում են ինֆորմացիայի փոխանցման հնագույն և ժամանակակից միջոցներին
2. Ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցները 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 2Մ. Ներկայացվում են տարբեր ժամանակների ինֆորմացիայի փոխանցման համար կիրառված միջոցներ: Աշակերտը պետք է ընտրի այն պատասխանը, որը կլրացնի տվյալ միջոցին վերաբերող միտքը
3. Տեղադրիր համապատասխանությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Ստուգվում է ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցների և ինֆորմացիան կոդավորելու տեսակների իմացությունը: Աշակերտը պետք է տրված իրավիճակի համար ընտրի ճիշտ համապատասխանությունը
4. Ինֆորմացիայի փոխանցում և կոդավորում 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Ստուգվում է ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցների իմացությունը, ինչպես նաև ինֆորմացիայի կոդավորման տեսակների իմացությունը
5. Հայոց այբուբենի տառերի թվային արժեքը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա հայկական այբուբենի տառերը համապատասխանեցնի նրանց թվային արժեքներին և հակառակը
6. Ասույթը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Ձևակերպվում է պնդում, աշակերտը պետք է նշի, պնդումը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ: Պնդումները վերաբերում են ինֆորմացիայի փոխանցման հնագույն և ժամանակակից միջոցներին, ինչպես նաև ինֆորմացիայի կոդավորման եղանակներին
7. Ո՞ր բառն է կոդավորված դրոշակների այբուբենով 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Աշակերտը պետք է ապակոդավորի (վերծանի) դրոշակների այբուբենի միջոցով կոդավորված բառը
8. Կեսարի գաղտնագրման այբուբենը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Աշակերտը, օգտվելով Կեսարի գաղտնագրման այբուբենից, պետք է կոդավորի տրված բառը
9. Հնում ինֆորմացիայի փոխանցման ինչպիսի՞ միջոցներ են եղել 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 6Մ. Ներկայացվում են տարբեր ժամանակների ինֆորմացիայի փոխանցման համար կիրառված միջոցներ: Աշակերտը պետք է գրի այն բաց թողնված բառը կամ բառերը, որոնք կլրացնեն տվյալ միջոցին վերաբերող միտքը
10. Ո՞րն է բաց թողնված բառը 1 տեսակ - ճանաչողական բարդ 6Մ. Ստուգվում է ինֆորմացիայի փոխանցման միջոցների, ինչպես նաև ինֆորմացիայի կոդավորման եղանակների իմացությունը: Աշակերտը պետք է լրացնի բաց թողնված բառը
11. Փոխանցվող ինֆորմացիայի կոդը 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է իմանա, թե ի՞նչ է կոդը և ինֆորմացիայի կոդավորումը: Նախադասությունն ավարտուն դարձնելու համար աշակերտը պետք է տեղադրի համապատասխան բառերը
12. Տառերի կոդավորումը երկնիշ թվերով 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա նկարագրված մեթոդով հայկական այբուբենի տառերը համապատասխանեցնել նրանց թվային արժեքներին
13. Դրոշակների այբուբենը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Աշակերտը պետք է վերծանի դրոշակների այբուբենի միջոցով կոդավորված բառը
14. Կեսարի գաղտնագրման այբուբենով կոդավորված ինֆորմացիայի ապակոդավորում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Աշակերտը պետք է կարողանա, օգտվելով Կեսարի գաղտնագրման այբուբենից, ապակոդավորի տրված ինֆորմացիան

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք թեմայի վերաբերյալ 00:15:00 միջին 10Մ. Ինֆորմացիան ներկայացնելու նախկին և ժամանակակից մեթոդները, կոդավորում, ապակոդավորում: Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի ներկայացումը. երկուական համակարգ

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 17Մ. Ինֆորմացիան ներկայացնելու նախկին և ժամանակակից մեթոդները, կոդավորում, ապակոդավորում: Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի ներկայացումը. երկուական համակարգ
2. Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ 00:20:00 միջին 30Մ. Ինֆորմացիան ներկայացնելու նախկին և ժամանակակից մեթոդները, կոդավորում, ապակոդավորում: Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի ներկայացումը. երկուական համակարգ