Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Օբյեկտ և մոդել | 8-րդ դասարան |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Օբյեկտ: Օբյեկտի անվանումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված օբյեկտի անվանման հետ |
| 2. | Օբյեկտների նկարագրությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված օբյեկտների նկարագրության հետ |
| 3. | Երևույթներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված երևույթների հետ |
| 4. | Օբյեկտի հատկությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված օբյեկտի հատկության հետ |
| 5. | Օբյեկտները բնորոշվում են միմյանց նկատմամբ ունեցած հարաբերություններով | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված օբյեկտները միմյանց նկատմամբ ունեցած հարաբերությունների հետ |
| 6. | Մոդելավորում և մոդել | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հաարցերին՝ կապված մոդելավորման և մոդելի հետ |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք: Թեմա՝ Օբյեկտ և մոդել | 00:10:00 | միջին | 16Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված օբյեկտի և մոդելի հետ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք: Թեմա՝ Օբյեկտ և մոդել | 00:15:00 | միջին | 14Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված օբյեկտի և մոդելի հետ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք: Թեմա՝ Օբյեկտ և մոդել | 00:20:00 | միջին | 14Մ. | Աշակերտը պետք է պատասխանի հարցերին՝ կապված օբյեկտի և մոդելի հետ |