ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության
վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում
Առաջադրանքի/խնդրի պայմանը
4Մ.
Լուծի՛ր \(2\) խնդիրները և համեմատի՛ր: Որպես բաժանման նշան գրեք սա՝ \(:\)
Առաջադրանք 1 | Առաջադրանք 2 |
Աշխատանքի ուսուցման դասին աշակերտները թղթից կտրեցին 36 մեծ և \(6\) -ով ավելի քիչ փոքր քառակուսիներ: Քանի՞ փոքր քառակուսի կտրեցին աշակերտները: \(=\) (Առաջին վանդակում թվերն ու նշանները գրի՛ր առանց բացատի): | Աշխատանքի ուսուցման դասին աշակերտները թղթից կտրեցին 36 մեծ և \(6\) անգամ ավելի քիչ քառակուսիներ: Քանի՞ փոքր քառակուսի կտրեցին աշակերտները: \(=\) (Առաջին վանդակում թվերն ու նշանները գրի՛ր առանց բացատի): |