ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում

Տեսություն

Արտադրյալի հատկությունները
Խնդիր.
 
Վարդանն ուներ \(3\) հատ \(50\) դրամանոց մետաղադրամ:
 
դրր.pngդրր.pngդրր.png
 
Մայրիկը Վարդանին տվեց ևս \(3\) հատ \(50\) դրամանոց մետաղադրամ:
 
Արդյունքում որքա՞ն փող եղավ Վարդանի մոտ:
 
Լուծում.
  
Վարդանն ուներ \(3\) հատ \(50\) դրամանոց մետաղադրամ:
 
Ընդամենը Վարդանն ուներ \(50 · 3 = 150\) դրամ:
 
Մայրիկը Վարդանին տվեց ևս \(3\) հատ \(50\) դրամանոց մետաղադրամ:
 
Վարդանի մոտ եղավ \(6\) հատ \(50\) դրամանոց մետաղադրամ:
 
դրր.pngդրր.pngդրր.pngդրր.pngդրր.pngդրր.png
 
Ընդամենը դարձավ \(50 · 6 = 300\) դրամ:
 
Պատասխան՝ Վարդանի մոտ եղավ \(300\) դրամ:
 
Ի՞նչ ենք եզրակացնում այս խնդրից:
 
Վարդանի մոտ կար \(50 · 3 = 150\) դրամ և դարձավ \(50 · 6 = 300\) դրամ:
 
Համեմատելով \(50 · 3 = 150\) և \(50 · 6 = 300\) բազմապատկումները՝ նկատում ենք, որ \(50\)-ի արտադրիչը \(3\)-ից դարձավ \(6\), այսինքն՝ մեծացավ \(2\) անգամ:
 
Այդ պատճառով \(150\) արտադրյալը դարձավ \(300\), այսինքն ևս մեծացավ \(2\) անգամ:
 
Եկանք հետևյալ կանոնին.
Քանի անգամ մեծացնում ենք արտադրիչը, այդքան անգամ մեծանում է արտադրյալը:
Ճիշտ է նաև փոքրացման մասին կանոնը.
Քանի անգամ փոքրացնում ենք արտադրիչը, այդքան անգամ փոքրանում է արտադրյալը:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Մաթեմատիկա 3-րդ դասարան, Զանգակ, 2014: