![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Գումարման գործողության տեղափոխական հատկությունը
Արամն ուներ
: Մայրիկը նրան տվեց ևս
:
![դր.png](https://resources.cdn.imdproc.am/3768111c-85b0-4ba5-b438-df8ca84ffefc/%D5%A4%D6%80.png)
![դռռ.png](https://resources.cdn.imdproc.am/6b6b5452-bdea-491f-8794-6e0dfff43553/%D5%A4%D5%BC%D5%BC.png)
Արամը որոշեց հաշվել իր մոտ եղած փողը: Նա կատարեց \(500 + 100\) գումարումն ու ստացավ՝ \(500 + 100 = 600\) դրամ:
Հաջորդ օրը Արամն ուներ
և մայրիկը նրան տվեց
:
![դռռ.png](https://resources.cdn.imdproc.am/6b6b5452-bdea-491f-8794-6e0dfff43553/%D5%A4%D5%BC%D5%BC.png)
![դր.png](https://resources.cdn.imdproc.am/3768111c-85b0-4ba5-b438-df8ca84ffefc/%D5%A4%D6%80.png)
Այս անգամ ևս Արամը հաշվեց իր մոտ եղած փողը և ստացավ \(100 + 500 = 600\) դրամ:
Արամը նկատեց, որ փողը հաշվելիս նա երկու անգամ էլ ստացավ նույն \(600\) դրամ գումարը՝ \(500 + 100 = 600\), \(100 + 500 = 600\):
Արամը հասկացավ, որ գումարում կատարելիս գումարելիների տեղերը կարելի է փոխել:
Սա գումարման գործողության տեղափոխական հատկությունն է:
Գումարելիների տեղերը փոխելիս գումարը չի փոխվում:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Մաթեմատիկա 3-րդ դասարան, Զանգակ, 2014: