![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Բաժանման ստուգումը բազմապատկումով
Փորձենք բաժանումը ստուգել բազմապատկման միջոցով:
Այս լսարանում կա ընդամենը \(30\) աթոռ, որոնք դասավորված են \(6\) շարքերով:
![shutterstock_600873866.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/b71da5e2-ceb0-49a5-acb4-a389ac8ca7da/shutterstock_600873866.jpg)
Քանի՞ աթոռ կա յուրաքանչյուր շարքում:
Այս հարցին պատասխանելու համար պետք է աթոռների ընդհանուր թիվը՝ \(30\)-ը բաժանել շարքերի թվի՝ \(6\)-ի: Այսպիսով, յուրաքանչյուր շարքում կա \(30 : 6 = 5\) աթոռ:
\(30 : 6 = 5\) բաժանումը ստուգում ենք \(5 · 6 = 30\) բազմապատկման միջոցով:
Կանոնն այսպիսին է:
Եթե բաժանանարը բազմապատկենք քանորդով, ապա կստանանք բաժանելին:
Օրինակ
բաժանումը ստուգենք բազմապատկումով:
Համաձայն կանոնի՝ բաժանարարը պետք է բազմապատկել քանորդի և ստանալ բաժանելին:
Իրոք, : Ուրեմն, բաժանումը ճիշտ է կատարված:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Ռ. Սարգսյան, Մաթեմատիկա 4-րդ դասարան, Զանգակ, 2013