ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում

Տեսություն

Գումարման ստուգումը հանումով
Դու արդեն գիտես գումարման գործողությունն ու նրա հատկությունները:
 
Ծանոթ ես նաև հանման գործողությանը:
 
Փորձենք կապ գտնել գումարման և հանման գուրծողությունների միջև:
 
Պատկերացրու, որ կա \(3\) զատիկ:
 
shutterstock_329307776.jpg
 
Եկան և այս \(3\)-ին միացան ևս \(2\) զատիկ:
 
shutterstock_329307776 - Copy.jpg
 
Արդյունքում, հիմա կա \(5\) զատիկ:
shutterstock_329307776 - Copy - Copy.jpg
 
Այս իրավիճակը բնութագրում է գումարման գործողությունը՝ \(3 + 2 = 5\)
 
Screenshot_4.png
 
Հիմա պատկերացնենք, որ կար \(5\) զատիկ:
shutterstock_329307776 - Copy - Copy.jpg
 
Զատիկներից \(2\)-ը թռան և հեռացան:
shutterstock_329307776 - Copy.jpg
 
 
Արդյունքում, մնաց \(3\) զատիկ:
shutterstock_329307776.jpg
 
Այս իրավիճակը բնութագրում է հանման գործողությունը՝ \(5 - 2 = 3\)
 
Screenshot_12.png
 
Տեսանք որ, \(3 + 2 = 5\) գումարումը և \(5 - 2 = 3\) հանումը կապված են իրար հետ:
 
Որպեսզի \(3 + 2 = 5\) գումարումը լինի ճիշտ, պետք է ճիշտ լինի \(5 - 2 = 3\) հանումը:
 
Այսպիսով, գումարումը կարելի է ստուգել հանման միջոցով:
 
Կանոնը այսպիսին է:
Եթե գումարից հանենք գումարելիներից որևէ մեկը, ապա կստանանք մյուս գումարելին:
Օրինակ
132+680=812 գումարումը ստուգենք հանումով:
 
Համաձայն կանոնի՝ գումարից պետք է հանել գումարելիներից մեկը և ստանալ մյուս գումարելին:
 
Իրոք, 812680=132: Ուրեմն, գումարումը ճիշտ էր կատարված:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Ռ. Սարգսյան, Մաթեմատիկա 4-րդ դասարան, Զանգակ, 2013