![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Գումարման ստուգումը հանումով
Ծանոթ ես նաև հանման գործողությանը:
Փորձենք կապ գտնել գումարման և հանման գուրծողությունների միջև:
Պատկերացրու, որ կա \(3\) զատիկ:
![shutterstock_329307776.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/e8fb420c-0902-49ec-b9ea-1464c7f62887/shutterstock_329307776.jpg)
Եկան և այս \(3\)-ին միացան ևս \(2\) զատիկ:
![shutterstock_329307776 - Copy.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/884c22bb-9d73-4472-bd3e-1221100cfd1b/shutterstock_329307776%20-%20Copy.jpg)
Արդյունքում, հիմա կա \(5\) զատիկ:
![shutterstock_329307776 - Copy - Copy.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/3f740365-de7e-464a-9b76-33ac97693943/shutterstock_329307776%20-%20Copy%20-%20Copy.jpg)
Այս իրավիճակը բնութագրում է գումարման գործողությունը՝ \(3 + 2 = 5\)
![Screenshot_4.png](https://resources.cdn.imdproc.am/5d09b991-91b9-4b16-af70-174ee002cadf/Screenshot_4.png)
Հիմա պատկերացնենք, որ կար \(5\) զատիկ:
![shutterstock_329307776 - Copy - Copy.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/3f740365-de7e-464a-9b76-33ac97693943/shutterstock_329307776%20-%20Copy%20-%20Copy.jpg)
Զատիկներից \(2\)-ը թռան և հեռացան:
![shutterstock_329307776 - Copy.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/884c22bb-9d73-4472-bd3e-1221100cfd1b/shutterstock_329307776%20-%20Copy.jpg)
Արդյունքում, մնաց \(3\) զատիկ:
![shutterstock_329307776.jpg](https://resources.cdn.imdproc.am/e8fb420c-0902-49ec-b9ea-1464c7f62887/shutterstock_329307776.jpg)
Այս իրավիճակը բնութագրում է հանման գործողությունը՝ \(5 - 2 = 3\)
![Screenshot_12.png](https://resources.cdn.imdproc.am/117d9c90-6bd3-44b8-b1a4-487e7419f3b1/Screenshot_12.png)
Տեսանք որ, \(3 + 2 = 5\) գումարումը և \(5 - 2 = 3\) հանումը կապված են իրար հետ:
Որպեսզի \(3 + 2 = 5\) գումարումը լինի ճիշտ, պետք է ճիշտ լինի \(5 - 2 = 3\) հանումը:
Այսպիսով, գումարումը կարելի է ստուգել հանման միջոցով:
Կանոնը այսպիսին է:
Եթե գումարից հանենք գումարելիներից որևէ մեկը, ապա կստանանք մյուս գումարելին:
Օրինակ
գումարումը ստուգենք հանումով:
Համաձայն կանոնի՝ գումարից պետք է հանել գումարելիներից մեկը և ստանալ մյուս գումարելին:
Իրոք, : Ուրեմն, գումարումը ճիշտ էր կատարված:
Աղբյուրները
Ս. Մկրտչյան, Ս. Իսկանդարյան, Ա. Աբրահամյան, Ռ. Սարգսյան, Մաթեմատիկա 4-րդ դասարան, Զանգակ, 2013