ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության
վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում
Առաջադրանքի/խնդրի պայմանը
6Մ.
Արամն ունի \(p\) դրոշմանիշ, իսկ Հայկը՝ \(t\): Նրանք միացրեցին իրենց ունեցած դրոշմանիշները և բաժանեցին երկու հավասար մասերի:
Քանի՞ դրոշմանիշ հասավ յուրաքանչյուրին:
1. Կազմիր տառային արտահայտություն և գտիր նրա արժեքը՝ երբ \(p =\)19 և \(t =\)21: (Տառերը գրիր համարիչում: Առաջինը գրիր Արամի դրոշմանիշների թիվը):
Պատասխան`
Տղաներից յուրաքանչյուրին կհասնի \(=\) դրոշմանիշ:
2. Արդյո՞ք խնդիրն ունի պատասխան՝ երբ \(p =\)19 և \(t =\)10
Գրիր «ունի» կամ «չունի»:
Պատասխան՝ :