Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մեծատառի գործածությունը Մեծատառի գործածությունը

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Որոշի՛ր՝ ճի՞շտ են գրված նախադասությունները 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 3Մ. Սովորողները պետք է ընթերցեն նախադասությունները և որոշեն, թե արդյո՞ք հատուկ անունները ճիշտ են գրված:
2. Գտի'ր ծաղկի անունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Սովորողները պետք է նշեն այն անունները, որոնք նաև ծաղկի անուն են:
3. Ո՞ր բառն է ճիշտ գրված 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 2Մ. Սովորողները կկրկնեն մեծատառի գործածության մասին ունեցած գիտելիքները:
4. Գտի՛ր տեղանունները 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Առաջադրանքը կատարելով սովորողները կտարբերակեն հատուկ անունները և կարտագրեն պահանջվող հատուկ անունը՝ ամրապնդելով մեծատառի գործածության մասին ունեցած գիտելիքները:
5. Ո՞ր բառերն են գրվում մեծատառով 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Սովորողներն առաջադրանքը կատարելիս կամրապնդեն մեծատառի գործածության մասին ունեցած գիտելիքները:
6. Որոշի՛ր՝ ո՞ր բառն է գրվում մեծատառով 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Սովորողները տրված բառերից կընտրեն և կնշեն այն բառերը, որոնք պետք է գրել մեծատառով:
7. Գրի՛ր մեծատառով գրվող բառերը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Սովորողները կընտրեն և ճիշտ կարտագրեն այն բառը, որը գրվում է մեծատառով:
8. Ընտրի՛ր ծաղկի անունները 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 8Մ. Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները կընտրեն և համապատասխան սյունակներում կգրեն աղջկա և ծաղկի անունները:
9. Տեղադրի՛ր աղյուսակում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է ընտրեն և համապատասխան սյունակներում գրեն մեծատառով և փոքրատառով գրվող բառերը: