Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Երկրաբանական առանձնահատկությունները և Հայկական լեռնաշխարհի ձևավորումը | Նյութը նվիրված է Հայկական լեռնաշխարհի ժամանակակից մակերևույթի ձևավորման գործընթացների նկարագրությանը և ժամանակագրությանը |
| 2. | Հայկական լեռնաշխարհի օգտակար հանածոները | Նյութը նվիրված է Հայկական լեռնաշխարհի տարածքում գտնվող բազմաթիվ վառելիքային, մետաղական և ոչ մետաղական օգտակար հանածոներին ու դրանց հանքավայրերի բաշխմանը |
| 3. | Լեռնագրությունը | Նյութը նվիրված է Հայկական լեռնաշխարհի մակերևույթի բաղադրիչների խմբավորմանն ու նկարագրությանը |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ռելիեֆի խոշոր միավորների իմացությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու Հայկական լեռնաշխարհի մակերևույթի խոշոր միավորների իմացությունը նրանց առանձնահատկությունների կամ տեղադիրքի նկարագրության միջոցով |
| 2. | Երկրաբանական առանձնահատկությունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու Հայկական լեռնաշխարհի ձևավորման, երկրաբանական առանձնահատկությունների ու բնության առանձնահատկությունների իմացությունը |
| 3. | Հայկական լեռնաշխարհի օգտակար հանածոները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու Հայկական լեռնաշխարհի օգտակար հանածոների տեղաբաշխման իմացությունը |
| 4. | Լեռնագրական հիմնական միավորները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու Հայկական լեռնաշխարհի լեռնագրական միավորների միջև տարածական կապերի ընկալումը |
| 5. | Երկրաբանական գործընթացների հետ կապված հասկացություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը միտված է վերականգնելու աշակերտների նախկինում ձեռք բերած գիտելիքները երկրաբանական գործընթացների վերաբերյալ |
| 6. | Լեռնագրությունը. քարտեզի իմացություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու քարտեզի իմացությունը |
| 7. | Oգտակար հանածոների դասակարգումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու օգտակար հանածոների վերաբերյալ աշակերտների մնացորդային գիտելիքները՝ տեղայնացված Հայկական լեռնաշխարհի օրինակով |
| 8. | Երկրաբանական ժամանակագրության աղյուսակ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վարժությունը վերաբերում է հետաքրքրասերներին և ստուգում է երկրաբանական ժամանակագրական աղյուսակի յուրացումը |
| 9. | Նկարների միջոցով երկրաբանական պրոցեսների ճանաչում և վերլուծություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու Հայկական լեռնաշխարհում առավել տարածված երկրաբանական երևույթների ճանաչման հմտությունը բնության պայմաններում |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հայկական լեռնաշխարհի երկրաբանական առանձնահատկությունները և օգտակար հանածոները | 00:15:00 | միջին | 11Մ. | Հայկական լեռնաշխարհի երկրաբանական առանձնահատկությունները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հայկական լեռնաշխարհի լեռնագրությունն ու երկրաբանական առանձնահատկությունները | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի լեռնագրության վերաբերյալ |
| 2. | Հայկական լեռնաշխարհի երկրաբանական առանձնահատկություններն ու օգտակար հանածոները | 00:25:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի լեռնագրության վերաբերյալ |