![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Եթե և \(n\)-ը \(1\)-ից մեծ բնական թիվ է, ապա տեղի ունի հետևյալ հավասարությունը՝
Արմատների հարաբերությունը հավասար է հարաբերության արմատին:
Բանաձևը օգտագործում են ինչպես ձախից աջ, այնպես էլ աջից ձախ:
Օրինակ
1. Հաշվենք արմատը:
Լուծում:
2. Հաշվենք արմատը:
Լուծում:
3. Հաշվենք արմատը:
Լուծում:
խառը թիվը գրենք սովորական կոտորակի տեսքով՝ և կիրառենք բանաձևը՝
4. Հաշվենք քանորդը:
Լուծում:
Կիրառենք բանաձևը՝
Աղբյուրները
Գ. Գ. Գևորգյան, Ա..Ա. Սահակյան, Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր, 10-րդ դասարան, Տիգրան Մեծ, 2009: