![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/nkar.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/lala2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text11.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text12.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text13.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text0.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang1.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/zang2.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text21.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text22.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/check.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/text23.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/logo.png)
![](https://www.imdproc.am/upload/yp2/hamar.png)
Տրված է ֆունկցիան: Կառուցիր նրա գրաֆիկը:
ա) Գագաթի կոորդինատները՝
բ), գ) և դ) հարցերում -ի փոխարեն տեղադրիր «\(-\)ա», իսկ -ի փոխարեն՝ «\(+\)ա»:
բ) Արգումենտի ո՞ր արժեքների դեպքում են ֆունկցիայի արժեքները բացասական:
գ) Արգումենտի ո՞ր արժեքների դեպքում է ֆունկցիան աճում:
դ) Արգումենտի ո՞ր արժեքների դեպքում է ֆունկցիան նվազում:
Քո ստացած կառուցած գրաֆիկը համեմատիր \(ա)\), \(բ)\), \(գ)\) և \(դ)\) քայլերի լուծումների հետ: