Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Երկնիշ թվի բաժանումը երկնիշ թվի | Երկնիշ թվի բաժանումը երկնիշ թվի՝ փորձարկման եղանակով | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Գիտելիքի ստուգում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ստուգել երկու երկնիշ թվերի բաժանման վերաբերյալ գիտելիքները | 
| 2. | Բաժանման կատարում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետտք է փորձարկման միջոցով կատարել բաժանումը | 
| 3. | Ճիշտ/սխալ բաժանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք բաժանումը ճիշտ է կատարված | 
| 4. | Անհայտ թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել անհայտ թիվը | 
| 5. | Ստուգող գործողություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ստուգող գործողությունը | 
| 6. | Գործողության ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ գործողությունը | 
| 7. | Քանորդների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել քանորդները | 
| 8. | Անհայտ բաժանարարը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել անհայտ բաժանարարը | 
| 9. | Խնդիր կաթի և կարագի մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը | 
| 10. | Երկու արտահայտություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել արտահայտությունների արժեքները | 
| 11. | Խնդիր թելերի մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Երկնիշ թվի բաժանումը երկնիշ թվի» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ թիվը երկնիշ թվի վրա բաժանման վերաբերյալ | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Երկնիշ թվի բաժանումը երկնիշ թվի» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ թիվը երկնիշ թվի վրա բաժանման վերաբերյալ | 
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Երկնիշ թվի բաժանումը երկնիշ թվի» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ թիվը երկնիշ թվի վրա բաժանման վերաբերյալ |