Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Նախադասություն Նախադասություն

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Լրացրո՛ւ նախադասությունը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է ուշադիր ընթերցեն նախադասությունը և ընտրեն ու նշեն այն բառը, որը համապատասխանում է տրված նախադասության մտքին:
2. Ճի՞շտ է, թե՞ սխալ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ նախադասության ուղղագրության մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը:
3. Նախադասության կազմությունը 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 3Մ. Սովորողները պետք է որոշեն, թե որ բառերի խմբով կարելի է կազմել նախադասություն (առանց որևէ բառ ավելացնելու) և նշեն այդ խումբը:
4. Կազմի՛ր նախադասություն 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 5Մ. Սովորողները կկազմեն և կկգրեն նախադասություն տրված բառերով, ընդ որում օգնելու նպատակով նախադասության առաջին բառը գրված է մեծատառով, իսկ վերջին բառի վերջում դրված է վերջակետ:
5. Նշի՛ր ճիշտ բառը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Սովորողները պետք է ընտրեն այն բառը, որը համապատասխանում է տրված նախադասության իմաստին:
6. Ստացի՛ր նախադասություն 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 6Մ. Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողներն ընտրում են, թե տրված գործողություն ցույց տվող բառերը որ առարկա ցույց տվող բառերի հետ կարող են կազմվել նախադասություններ և տեղադրում համապատասխան սյունակներում:
7. Գրի՛ր համապատասխան բառը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Սովորողները պետք է գրեն այն բառը, որը համապատասխանում է տրված նախադասության մտքին:
8. Ըստ նկարի՝ կազմի՛ր նախադասություն 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 7Մ. Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողներն ուշադիր դիտում են նկարը և նախադասության մտքին համապատասխան տեղադրում գործողություն ցույց տվող բառը:
9. Ճի՛շտ գրիր նախադասությունը 2 տեսակ - մեկնաբանական բարդ 8Մ. Առաջադրանքը նպաստում է, որ սովորողները կրկնեն նախադասությունների ուղղագրությունը և կատարեն ստեղծագործական բնույթի արտագրություն: