Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Կարդացածի ընկալում | Կարդացածի ընկալում |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Լրացրո՛ւ աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |
| 2. | Ճի՞շտ է, որ... | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |
| 3. | Ո՞ր տեքստի նկարազարդումն է | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Առաջադրանքի միջոցով սովորողները կկարողանան ճշտել տեքստի սեփական ընկալումը՝ համադրելով այն տրված նկարազարդումներին: Ապա ընտրեն այն նկարազարդումը, որը համապատասխանում է տեքստի բովանդակությանը: |
| 4. | Նշի՛ր ճիշտ պատասխանը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |
| 5. | Պատասխանի՛ր հարցերին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |
| 6. | Ո՞րը պետք է տեղադրել տեքստում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 5Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն ընկալում են տեքստի բովանդակությունը, այլև գաղափար են կազմում տեքստի կառուցվածքի վերաբերյալ: Տրված են տեքստի սկիզբն ու վերջը, սովորողները պետք է որոշեն ընթացքը: |
| 7. | Ի՞նչ հաջորդականությամբ է դասավորված նախադասությունները | Ստեղծագործական | բարդ | 8Մ. | Առաջադրանքը կատարելու համար սովորողները պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը, հետևեն շարադրանքի ընթացքին և որոշեն դեպքերի ու դրանց շարադրանքի հաջորդականությունը: |
| 8. | Ո՞րն է տեքստի շարունակությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն ընկալում են տեքստի բովանդակությունը, այլև գաղափար են կազմում տեքստի կառուցվածքի վերաբերյալ: Տրված են տեքստի սկիզբը, սովորողները պետք է որոշեն ավարտը: |
| 9. | Գրի՛ր շարունակությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 8Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է կարդալու նոր ձևավորված կարողությունների զարգացմանը: Սովորողները, որպեսզի կարողանան պատասխանել տեքստի շուրջ տրված հարցերին, պետք է ուշադիր ընթերցեն տեքստը և ընկալեն դրա բովանդակությունը: |