Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Համեմատական հատվածներ | Համեմատական հատվածներ, հատվածների հարաբերություն |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հատվածների հարաբերություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել հատվածի երկարությունը |
| 2. | Հատվածների հարաբերություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Տրված է հատվածների հարաբերությունը և հատվածներից մեկը, պետք է գտնել մյուսի երկարությունը |
| 3. | Համեմատական հատվածներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել համեմատության անհայտ անդամը |
| 4. | Հատվածը բաժանված է մի քանի մասի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել հատվածների հարաբերությունը |
| 5. | Հատվածը բաժանված է մասերի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել փոփոխականի արժեքը |
| 6. | Հատվածը բաժանված է երեք մասի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել փոքր մասի երկարությունը |
| 7. | Հատվածի երկարությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել հատվածի երկարությունը |
| 8. | Հատվածի մասերի երկարությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հատվածի մասերի երկարությունները |
| 9. | Հատվածի վրա վերցված է երկու կետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել փոփոխականի արժեքը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Համեմատական հատվածներ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ հատվածների հարաբերության և համեմատական հատվածների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Համեմատական հատվածներ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ հատվածների հարաբերության և համեմատական հատվածների վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք <Համեմատական հատվածներ> թեմայից | 00:25:00 | միջին | 20Մ. | Առաջադրանքներ հատվածների հարաբերության և համեմատական հատվածների վերաբերյալ |