Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Հարակատար դերբայ | Գաղափար հարակատար դերբայի մասին | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հարակատար դերբայի ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Գաղափար հարակատար դերբայի մասին | 
| 2. | Ած ածանցով այլ խոսքի մասերի ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հարակատար դերբայի վերջավորությամբ այլ խոսքի մասերի ճանաչում | 
| 3. | Հարակատար դերբայի ձևաբանական հատկանիշները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հարակատար դերբայի ձևաբանական հատկանիշները | 
| 4. | Հարակատար դերբայի տարբերակում այլ դերբայներից | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Հարակատար դերբայների ճանաչում | 
| 5. | Հարակատար դերբայի կազմում,սեռի որոշում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Հարակատար դերբայի կազմությունը | 
| 6. | Հարակատար դերբայի ճանաչում նախադասության մեջ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Գտնել հարակատար դերբայը նախադասության մեջ | 
| 7. | Հարակատար դերբայի պաշտոնը. բայի լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 3Մ. | Հարակատար դերբայը որպես բայի լրացում | 
| 8. | Հարակատար դերբայի պաշտոնը. գոյականի լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Հարակատար դերբայը որպես գոյականի լրացում | 
| 9. | Հարակատար դերբայի պաշտոնը. ենթակա | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 3Մ. | Հարակատար դերբայը որպես ենթակա | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Հարակատար դերբայ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 11Մ. | Հարակատար դերբայ | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Հարակատար դերբայ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 7.8Մ. | Հարակատար դերբայ | 
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Հարակատար դերբայ» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 14.4Մ. | Հարակատար դերբայ |