Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Ինֆորմացիայի քանակի չափման միավորները տեխնիկայում | Ներկայացվում է, որ համակարգչում առկա ինֆորմացիան ենթարկվում է թվային կոդավորման։ Սահմանվում է ինֆորմացիայի ծավալը չափելու փոգրագույն միավորը, ինպես նաև ծավալուն ինֆորմացիայի քանակը չափելու նպատակով ավելի խոշոր միավորներ |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Մի չափման միավորից անցումը մյուսին (բիթ և բայթ) | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է կարողանա բայթը արտահայտել բիթերով և հակառակը |
| 2. | Մի չափման միավորից անցումը մյուսին (բայթ և Կբայթ) | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է կարողանա բայթը արտահայտել Կբայթերով և հակառակը |
| 3. | Պնդումը ճի՞շտ է, թե՞ սխալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է նշի ասույթի ճշմարտացիության տեսակը: Պնդումները վերաբերվում են ինֆորմացիայի կոդավորմանն ու չափման միավորներին |
| 4. | Ինֆորմացիայի կոդավորում: Սահմանումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է թեմայի սահմանումների իմացությունը: Աշակերտը պետք է լրացնի սահմանումներում և պնդումներում բաց թողնված բառերը |
| 5. | Ո՞ր պնդումներն են ճիշտ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Աշակերտին ներկայացվում են պնդումների փունջ, և նա պետք է նշի, թե թվարկված պնդումներից որո՞նք են ճիշտ |
| 6. | Մի չափման միավորից անցումը մյուսին (բիթ, բայթ և Կբայթ) | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Աշակերտը պետք է կարողանա բայթը և Կբայթը արտահայտել բիթերով և հակառակը |
| 7. | Ինֆորմացիայի ծավալի չափման միավորները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Աշակերտը պետք է իմանա բայթի սահմանումը, Կբայթի, Մբայթի, Գբայթի, Տբայթի և Պբայթի այտահայտումը մեկը մյուսով |
| 8. | Տեքստի կոդավորում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Օգտվելով տրված աղյուսակից, ուր նշված են հայկական տառերի երկուական կոդերը, աշակերտը պետք է կոդավորի տվյալ հայալեզու բառը |
| 9. | Ինֆորմացիան քանի՞ բայթ է զբաղեցնում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Աշակերտը պետք է նշի, թե գրված նախադասությունը քանի՞ բայթ կզբաղեցնի, և դա արտահայտի բիթերով |
| 10. | Դասագիրքը հիշողության ի՞նչ ծավալ կզբաղեցնի | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ներկայացվում է դասագրքի էջերի քանակը, մեկ էջում ներառնված տողերի քանակը, և յուրաքանչյուր տողի պայմանանշանների քանակը: Աշակերտը պետք է գրի, թե տվյալ գիրքը հիշողության ի՞նչ ծավալ կզբաղեցնի |
| 11. | Պատկերի կոդավորումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5.7Մ. | Սև սպիտակ պատկերի կոդավորումը: Ներկայացվում է պատկերը, և աշակերտը պետք է կոդավորի այդ պատկերի նշված տողը և սյունը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի թվային կոդավորումը՝ երկուական համակարգ։ Ինֆորմացիայի ծավալը չափելու փոգրագույն միավորը, ծավալուն ինֆորմացիայի քանակը չափելու նպատակով ավելի խոշոր միավորներ: Ստուգվում է անցումը մի չափման միավորից մյուսին |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի թվային կոդավորումը՝ երկուական համակարգ։ Ինֆորմացիայի ծավալը չափելու փոգրագույն միավորը, ծավալուն ինֆորմացիայի քանակը չափելու նպատակով ավելի խոշոր միավորներ: Ստուգվում է անցումը մի չափման միավորից մյուսին |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 21.7Մ. | Համակարգչում առկա ինֆորմացիայի թվային կոդավորումը՝ երկուական համակարգ։ Ինֆորմացիայի ծավալը չափելու փոգրագույն միավորը, ծավալուն ինֆորմացիայի քանակը չափելու նպատակով ավելի խոշոր միավորներ: Ստուգվում է անցումը մի չափման միավորից մյուսին |